Zum Inhalt springen

  1. Akmal, Maryam [VerfasserIn]; Azevedo, João Pedro [VerfasserIn]; Cloutier, Marie-Helene [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; Wong, Yi Ning [VerfasserIn]

    Learning Losses during COVID-19 : Global Estimates of an Invisible and Unequal Crisis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2022

    Erschienen in: Policy Research Working Papers ; 10218

  2. Azevedo, Joao Pedro [VerfasserIn] ; Akmal, Maryam [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Cloutier, Marie-Helene [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Wong, Yi Ning [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Learning Losses during COVID-19 : Global Estimates of an Invisible and Unequal Crisis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2022

  3. Bruhn, Jesse [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric T. [VerfasserIn]

    Who Benefits from Remote Schooling? Self-Selection and Match Effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: University of Chicago, Becker Friedman Institute for Economics Working Paper ; No. 2023-88

  4. Bruhn, Jesse [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric [VerfasserIn]

    Who benefits from remote schooling? : self-selection and match effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, MA: MIT Department of Economics, July 2023

    Erschienen in: Discussion paper ; 2023,13

  5. Aparicio Fenoll, Ainoa [VerfasserIn]

    The uneven effect of Covid school closures : parents in teleworkable vs. non-teleworkable

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Torino]: CHILD, Centre for Household, Income, Labour and Demographic Economics, Collegio Carlo Alberto, Università degli studi di Torino, [2023]

    Erschienen in: CHILD working papers series ; 111

  6. Carlana, Michela [VerfasserIn]; La Ferrara, Eliana [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Apart but Connected : Online Tutoring, Cognitive Outcomes, and Soft Skills

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2024

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w32272

  7. Conto, Carolina Alban [VerfasserIn]; Akseer, Spogmai [VerfasserIn]; Dreesen, Thomas [VerfasserIn]; Kamei, Akito [VerfasserIn]; Mizunoya, Suguru [VerfasserIn]; Rigole, Annika [VerfasserIn]

    COVID-19 : effects of school closures on foundational skills and promising practices for monitoring and mitigating learning loss

    Florence: UNICEF Office of Research - Innocenti, 2020

    Erschienen in: Innocenti working paper ; 2020,13

  8. Musaddiq, Tareena [VerfasserIn]; Stange, Kevin M. [VerfasserIn]; Bacher-Hicks, Andrew [VerfasserIn]; Goodman, Joshua S. [VerfasserIn]

    The pandemic's effect on demand for public schools, homeschooling, and private schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, September 2021

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9298

  9. Musaddiq, Tareena [VerfasserIn]; Stange, Kevin M. [VerfasserIn]; Bacher-Hicks, Andrew [VerfasserIn]; Goodman, Joshua S. [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    The Pandemic's Effect on Demand for Public Schools, Homeschooling, and Private Schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2021

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w29262

  10. Bruhn, Jesse M. [VerfasserIn]; Campos, Christopher [VerfasserIn]; Chyn, Eric [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Who Benefits from Remote Schooling? Self-Selection and Match Effects

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, August 2023

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w31542

  11. Cattan, Sarah [VerfasserIn]; Farquharson, Christine [VerfasserIn]; Krutikova, Sonya [VerfasserIn]; Phimister, Angus [VerfasserIn]; Salisbury, Adam [VerfasserIn]; Sevilla, Almudena [VerfasserIn]

    Inequalities in responses to school closures over the course of the first COVID-19 lockdown

    Bücher

    London: Institute for Fiscal Studies, 19 Feb 2021

    Erschienen in: Working paper ; 2021,4

  12. Ambel, Alemayehu [VerfasserIn]; Mehta, Parendi [VerfasserIn]; Yigezu, Biratu [VerfasserIn]

    Multidimensional Poverty in Ethiopia : Changes in Overlapping Deprivations

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7417- Policy Research working paper,no. WPS 7417

  13. Humphreys, Richard Martin [VerfasserIn]; Iimi, Atsushi [VerfasserIn]; Melibaeva, Sevara [VerfasserIn]

    Crop Choice and Infrastructure Accessibility in Tanzania : Subsistence Crops or Export Crops?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2015

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7306