Zum Inhalt springen

  1. Ajwad, Mohamed Ihsan [VerfasserIn]; AlAnsari, Ebtesam [VerfasserIn]; AlHumaidan, Lama [VerfasserIn]; Alrashidi, Faleh M F E [VerfasserIn]; Bilo, Simon [VerfasserIn]

    School Is Closed : Simulating the Long-Term Impact of the COVID-19 Pandemic-Related School Disruptions in Kuwait

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2022

  2. Koczan, Zsoka [VerfasserIn]

    Lasting scars : the long term effects of school closures on earnings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London, United Kingdom]: European Bank for Reconstruction and Development, March 2023

    Erschienen in: European Bank for Reconstruction and Development: Working papers ; 278

  3. Borbely, Daniel [VerfasserIn]; Gehrsitz, Markus [VerfasserIn]; McIntyre, Stuart [VerfasserIn]; Rossi, Gennaro [VerfasserIn]

    Permanent school closures and crime : evidence from Scotland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, October 2023

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 16523

  4. Danzer, Natalia [VerfasserIn]; Garcia-Torres, Sebastian [VerfasserIn]; Steinhardt, Max Friedrich [VerfasserIn]; Stella, Luca [VerfasserIn]

    Women in Political Power and School Closure During COVID Times

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15975

  5. Cai, Xiqian [VerfasserIn]; Fu, Jingcheng [VerfasserIn]; Lu, Yi [VerfasserIn]; Tang, Xiangming [VerfasserIn]; Zhong, Songfa [VerfasserIn]

    Assessing Inequality in the School Closure Response to COVID-19

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  6. Godøy, Anna [VerfasserIn]; Grøtting, Maja Weemes [VerfasserIn]; Hart, Rannveig Kaldager [VerfasserIn]

    Reopening schools in a context of low COVID-19 contagion : consequences for teachers, students and their parents

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of population economics ; 35(2022), 3 vom: Juli, Seite 935-961

  7. Cai, Xiqian [VerfasserIn]; Fu, Jingcheng [VerfasserIn]; Lu, Yi [VerfasserIn]; Tang, Xiangming [VerfasserIn]; Zhong, Songfa [VerfasserIn]

    Assessing Inequality in the School Closure Response to COVID-19

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2020

  8. Clarke, Damian [VerfasserIn]; Larroulet, Pilar [VerfasserIn]; Pailañir, Daniel [VerfasserIn]; Quintana, Daniela [VerfasserIn]

    Schools as Safety Nets : Break-Downs and Recovery in Reporting of Violence Against Children

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15859

  9. Bayrakdar, Sait [VerfasserIn]; Guveli, Ayse [VerfasserIn]

    Inequalities in home learning and schools' provision of distance teaching during school closure of COVID-19 lockdown in the UK

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Colchester: University of Essex, Institute for Social and Economic Research (ISER), 2020

  10. Huebener, Mathias [VerfasserIn]; Siegel, Nico A. [VerfasserIn]; Spieß, C. Katharina [VerfasserIn]; Wagner, Gert G. [VerfasserIn]; Waights, Sevrin [VerfasserIn]

    Parental well-being in times of Covid-19 in Germany

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Centre for Economic Performance, London School of Economics and Political Science, [2020]

    Erschienen in: Centre for Economic Performance: Discussion paper ; 1713

  11. Contini, Dalit [VerfasserIn]; Di Tommaso, Maria L. [VerfasserIn]; Piazzalunga, Daniela [VerfasserIn]; Muratori, Caterina [VerfasserIn]; Schiavon, Lucia [VerfasserIn]

    A Lost Generation? Impact of COVID-19 on High School Students' Achievements

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 16008

  12. Di Cataldo, Marco [VerfasserIn]; Romani, Giulia [VerfasserIn]

    Rational cuts? The local impact of closing undersized schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2023

    Erschienen in: University Ca' Foscari of Venice, Dept. of Economics Research Paper Series ; No. 03/WP/2023