Zum Inhalt springen

  1. Menéndez Simisterra, Ailin Lucrecia; Quiñonez Hurtado, Neisser Alexander; García Muentes, Segundo Alcides; García Vinces, Gonzalo Oswaldo; García Ávila, Adriana Gabriela

    Obtención y purificación de glicerina mediante la transesterificación a partir de grasa residual de los asaderos de pollo

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MQRinvestigar, 2022

    Erschienen in: MQRInvestigar

  2. García, Cristina; Moreno, Lucrecia; Alacreu, Mónica; Muñoz, Francisco J.; Martínez, Luis A.

    Addressing Psychosocial Factors in Cognitive Impairment Screening from a Holistic Perspective: The DeCo-Booklet Methodology Design and Pilot Study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MDPI AG, 2022

    Erschienen in: International Journal of Environmental Research and Public Health

  3. Ramos, Hernán; Moreno, Lucrecia; Pérez-Tur, Jordi; Cháfer-Pericás, Consuelo; García-Lluch, Gemma; Pardo, Juan

    CRIDECO Anticholinergic Load Scale: An Updated Anticholinergic Burden Scale. Comparison with the ACB Scale in Spanish Individuals with Subjective Memory Complaints

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MDPI AG, 2022

    Erschienen in: Journal of Personalized Medicine

  4. Moro, Lucrecia Ethel; Buffa, Fabián Alejandro; García, María Basilisa; Natal, Marcela Liliana; Menna, Máximo

    Análisis de las concepciones de docentes sobre la enseñanza de la ingeniería a través de un cuestionario de dilemas y entrevistas semiestructuradas

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Pontificia Universidad Catolica de Valparaiso, 2021

    Erschienen in: Perspectiva Educacional