Zum Inhalt springen

  1. Wild, Fridolin; Scott, Peter; Karjalainen, Jaakko; Helin, Kaj; Lind-Kohvakka, Salla; Naeve, Ambjoern

    Open Learning and Teaching in Educational Communities: An Augmented Reality Job Performance Aid for Kinaesthetic Learning in Manufacturing Work Places

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2014

    Erschienen in: Open Learning and Teaching in Educational Communities

  2. Meyer, Philip; Kelle, Sebastian; Ullmann, Thomas Daniel; Scott, Peter; Wild, Fridolin

    Lecture Notes in Computer Science: Interdisciplinary Cohesion of TEL – An Account of Multiple Perspectives

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Berlin Heidelberg, 2013

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science

  3. Domínguez, Ana; Pacho, Guillermo; Bowers, Lisa; Wild, Fridolin; Alcock, Sarah; Chiazzese, Giuseppe; Farella, Mariella; Arrigo, Marco; Ross, David; Treacy, Rita; Yegorina, Darya; Mangina, Eleni; Masneri, Stefano

    Dataset of user interactions across four large pilots on the use of augmented reality in learning experiences

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2023

    Erschienen in: Scientific Data

  4. Nicolaou, Anna; Soule, Maria Victoria; Athanasiou, Androulla; Kakoulli Constantinou, Elis; Parmaxi, Antigoni; Fominykh, Mikhail; Perifanou, Maria; Economides, Anastasios; Pedro, Luís; Albó, Laia; Hernández-Leo, Davinia; Wild, Fridolin

    Lecture Notes in Computer Science: Doctoral Education in Technology-Enhanced Learning: The Perspective of PhD Candidates and Researchers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Nature Switzerland, 2023

    Erschienen in: Lecture Notes in Computer Science

  5. Ullmann, Thomas Daniel; Wild, Fridolin; Scott, Peter; Duval, Erik; Vandeputte, Bram; Parra, Gonzalo; Reinhardt, Wolfgang; Heinze, Nina; Kraker, Peter; Fessl, Angela; Lindstaedt, Stefanie; Nagel, Till; Gillet, Denis

    Sustaining TEL: From Innovation to Learning and Practice: Components of a Research 2.0 Infrastructure

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Berlin Heidelberg, 2010

    Erschienen in: Sustaining TEL: From Innovation to Learning and Practice

  6. Pammer-Schindler, Viktoria; Wild, Fridolin; Fominykh, Mikhail; Ley, Tobias; Perifanou, Maria; Soule, Maria Victoria; Hernández-Leo, Davinia; Kalz, Marco; Klamma, Ralf; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Glahn, Christian; Economides, Anastasios A.; Parmaxi, Antigoni; Prasolova-Førland, Ekaterina; Gillet, Denis; Maillet, Katherine

    Interdisciplinary Doctoral Training in Technology-Enhanced Learning in Europe

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Frontiers Media SA, 2020

    Erschienen in: Frontiers in Education

  7. Guest, Will; Wild, Fridolin; Vovk, Alla; Fominykh, Mikhail; Limbu, Bibeg; Klemke, Roland; Sharma, Puneet; Karjalainen, Jaakko; Smith, Carl; Rasool, Jazz; Aswat, Soyeb; Helin, Kaj; Di Mitri, Daniele; Schneider, Jan

    Data Driven Approaches in Digital Education: Affordances for Capturing and Re-enacting Expert Performance with Wearables

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2017

    Erschienen in: Data Driven Approaches in Digital Education