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  1. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbH

    Tax-price elasticity of charitable donations: evidence from the German taxpayer panel

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    Berlin, 2014

    Erschienen in: Discussion Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Forschungsschwerpunkt Markt und Entscheidung, Abteilung Ökonomik des Wandels ; Bd. SP II 2014-302

  2. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Huck, Steffen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Can Mass Fundraising Harm Your Core Business? A Field Experiment on How Fundraising Affects Ticket Sales

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    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: Discussion Paper SP II 2019–304 August 2019

  3. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Hakimov, Rustamdjan [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Huck, Steffen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Charitable Giving by the Poor a Field Experiment on Matching and Distance to Charitable Output in Kyrgyzstan

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    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: Discussion Paper SP II 2019–305 August 2019

  4. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Huck, Steffen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Matching Donations Without Crowding Out? Some Theoretical Considerations, a Field, and a Lab Experiment

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    [S.l.]: SSRN, [2017]

  5. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Alizade, Jeyhun [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Bohner, Frauke [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Harke, Julian [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Mesters, Fabio [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Quality Certifications for Nonprofits, Charitable Giving, and Donor's Trust : Experimental Evidence

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    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: WZB Discussion Paper ; No. SP II 2017–302

  6. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Huck, Steffen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rasul, Imran [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Testing Consumer Theory : Evidence from a Natural Field Experiment

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    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: SPII 2017 – 309

  7. Adena, Maja [VerfasserIn] ; Huck, Steffen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rasul, Imran [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Charitable Giving and Nonbinding Contribution-Level Suggestions Evidence from a Field Experiment

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    [S.l.]: SSRN, [2014]

    Erschienen in: CESifo Working Paper Series ; No. 4654

  8. Adena, Maja [VerfasserIn]; Hager, Anselm [VerfasserIn] ; Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung gGmbH

    Does online fundraising increase charitable giving? A nation-wide field experiment on Facebook

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    Berlin, 2024

    Erschienen in: Discussion Papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Forschungsschwerpunkt Markt und Entscheidung, Abteilung Ökonomik des Wandels ; Bd. SP II 2020-302r2- Interaktive, elektronische Medien- Werbung, Public Relations, Öffentlichkeitsarbeit