Zum Inhalt springen

  1. Lundie, David [VerfasserIn]; Ali, Waqaus [VerfasserIn]; Ashton, Michael [VerfasserIn]; Billingsley, Sue [VerfasserIn]; Heydari, Hinnah [VerfasserIn]; Iqbal, Karamat [VerfasserIn]; MacDowell, Kate [VerfasserIn]; Thompson, Matthew [VerfasserIn]

    A practitioner action research approach to learning outside the classroom in religious education: developing a dialogical model through reflection by teachers and faith field visitors

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: British Journal of religious education ; 44(2022), 2, Seite 138-148

  2. Lundie, David; Ali, Waqaus; Ashton, Michael; Billingsley, Sue; Heydari, Hinnah; Iqbal, Karamat; McDowell, Kate; Thompson, Matthew

    A practitioner action research approach to learning outside the classroom in religious education: developing a dialogical model through reflection by teachers and faith field visitors

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: British Journal of Religious Education