Zum Inhalt springen

  1. Almeida Marinho, Daniel [HerausgeberIn]; Neiva, Henrique P. [HerausgeberIn]; Johnson, Christopher P. [HerausgeberIn]; Mohamudally, Nawaz [HerausgeberIn]

    Sports Science and Human Health : Different Approaches

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: IntechOpen, 2020

  2. Marques, Diogo Luís; Neiva, Henrique Pereira; Marinho, Daniel Almeida; Marques, Mário Cardoso

    Manipulating the Resistance Training Volume in Middle-Aged and Older Adults: A Systematic Review with Meta-Analysis of the Effects on Muscle Strength and Size, Muscle Quality, and Functional Capacity

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2023

    Erschienen in: Sports Medicine

  3. Marques, Diogo Luís; Neiva, Henrique Pereira; Marinho, Daniel Almeida; Marques, Mário Cardoso

    Velocity-Monitored Resistance Training in Older Adults: The Effects of Low-Velocity Loss Threshold on Strength and Functional Capacity

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health), 2022

    Erschienen in: Journal of Strength and Conditioning Research

  4. MANZINI, Mariana Gurian; CRUZ, Daniel Marinho Cezar da; ALMEIDA, Maria Amélia; MARTINEZ, Claudia Maria Simões

    Programa de Comunicação Alternativa para uma Criança com Paralisia Cerebral e seus Parceiros de Comunicação: um Estudo de Delineamento de Múltiplas Sondagens

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    FapUNIFESP (SciELO), 2019

    Erschienen in: Revista Brasileira de Educação Especial