Zum Inhalt springen

  1. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]

    Do school curricula matter to students in the long run? : the case of teaching the theory of evolution or creationism in the United States

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: econPol Forum ; 24(2023), 1 vom: Jan., Seite 35-37

  2. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]

    Evolution vs. creationism in the classroom : the lasting effects of science education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: ifo Institute - Leibniz Institute for Economic Research at the University of Munich, August 2022

    Erschienen in: Ifo Institut: Ifo working papers ; 379

  3. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can schools change religious attitudes? : evidence from German state reforms of compulsory religious education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, January 2022

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9504

  4. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can schools change religious attitudes? : evidence from German state reforms of compulsory religious education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, January 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14989

  5. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can schools change religious attitudes? : evidence from German state reforms of compulsory religious education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [München]: Collaborative Research Center Transregio 190, [2022]

    Erschienen in: Discussion paper ; 309

  6. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can Schools Change Religious Attitudes? Evidence from German State Reforms of Compulsory Religious Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2022]

    Erschienen in: CESifo Working Paper ; No. 9504

  7. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can Schools Change Religious Attitudes? Evidence from German State Reforms of Compulsory Religious Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn: Institute of Labor Economics (IZA), 2022

  8. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can Schools Change Religious Attitudes? Evidence from German State Reforms of Compulsory Religious Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich: Center for Economic Studies and ifo Institute (CESifo), 2022

  9. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Woessmann, Ludger [VerfasserIn]; Zierow, Larissa [VerfasserIn]

    Can schools change religious attitudes? Evidence from German state reforms of compulsory religious education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    München und Berlin: Ludwig-Maximilians-Universität München und Humboldt-Universität zu Berlin, Collaborative Research Center Transregio 190 - Rationality and Competition, 2022

  10. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Hufe, Paul [VerfasserIn]; Stoeckli, Marc [VerfasserIn]

    Genetic endowments, educational outcomes and the mediating influence of school investments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, Center for Economic Studies & Ifo Institute, July 2022

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 9841

  11. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Hufe, Paul [VerfasserIn]; Stöckli, Marc [VerfasserIn]

    Genetic endowments, educational outcomes and the mediating influence of school investments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, July 2022

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 15430

  12. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Hufe, Paul [VerfasserIn]; Stoeckli, Marc [VerfasserIn]

    Genetic Endowments, Educational Outcomes and the Mediating Influence of School Investments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: CESifo Working Paper ; No. 9841

  13. Arold, Benjamin W. [VerfasserIn]; Hufe, Paul [VerfasserIn]; Stoeckli, Marc [VerfasserIn]

    Genetic Endowments, Educational Outcomes and the Mediating Influence of School Investments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 15430