Zum Inhalt springen

  1. Ngo-Thi-Ngoc, Huyen [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]

    Export performance : evidence from agricultural product firms in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent business & management ; 8(2021), 1, Artikel-ID 1861729, Seite 1-22

  2. Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Cong Thanh Tran [Verfasser:in]

    Sustaining organizational customers’ consumption through corporate social responsibility and green advertising receptivity : the mediating role of green trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Cogent business & management ; 11(2024), 1, Artikel-ID 2287775, Seite 1-18

  3. Ur Rahman, Saleem [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]

    Towards sustainable development : coupling green marketing strategies and consumer perceptions in addressing greenwashing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Business strategy and the environment ; 32(2023), 4 vom: Mai, Seite 2420-2433

  4. Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Khanh Ngoc Huynh [Verfasser:in]

    Empirical analysis of internet banking adoption in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Cogent economics & finance ; 9(2021), 1, Artikel-ID 1992876, Seite 1-23

  5. Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Cong Thanh Tran [Verfasser:in]; Hoa Thi Kim Ngo [Verfasser:in]

    Corporate social responsibility and behavioral intentions in an emerging market : the mediating roles of green brand image and green trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Cleaner and responsible consumption ; 12(2024) vom: März, Artikel-ID 100170, Seite 1-10

  6. Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Dang Huu Phuc [Verfasser:in]; Ho Hai Nguyen [Verfasser:in]

    Revisit intention and satisfaction : the role of destination image, perceived risk, and cultural contact

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1796249, Seite 1-20

  7. Thanh Chung Nham [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Dang Huu Phuc [Verfasser:in]

    Antecedents of innovative behaviour : the moderating role of psychological empowerment

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: International journal of work innovation ; 5(2024), 2, Seite 122-142

  8. Thanh Chung Nham [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Dang Huu Phuc [Verfasser:in]

    The relationship between transformational leadership and innovative behaviour : the mediating role of innovative climate and person-organization fit

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: The international journal of business science & applied management ; 18(2023), 2, Seite 80-94

  9. Hai Ho Nguyen [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Nguyen Yen Thi Hoang [Verfasser:in]; Tin Hoang Le [Verfasser:in]

    Understanding online purchase intention : the mediating role of attitude towards advertising

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2095950, Seite 1-23

  10. Ur Rahman, Saleem [Verfasser:in]; Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Nguyen Yen Thi Hoang [Verfasser:in]; Kamran, Sohail [Verfasser:in]

    Promoting fintech : driving developing country consumers' mobile wallet use through gamification and trust

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: International journal of bank marketing ; 42(2024), 5, Seite 841-869

  11. Bang Nguyen Viet [Verfasser:in]; Nguyen Yen Thi Hoang [Verfasser:in]; Tin Hoang Le [Verfasser:in]; Son Bao Do [Verfasser:in]

    Factors driving consumers' attitudes towards facebook advertisements in an emerging market : a case study of Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Asian journal of business and accounting ; 15(2022), 1 vom: Juni, Seite 243-279

  12. Hiep Hong Hoang [Verfasser:in]; Tam Bang Vu [Verfasser:in]; Hanh Viet Ho [Verfasser:in]; Hung Tuan Vu [Verfasser:in]; Quang Dai Nguyen [Verfasser:in]

    Factors affecting offshore fishing households' income in Southern Central Coast of Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Management science letters ; 10(2020), 6, Seite 1369-1376