Zum Inhalt springen

  1. Berlinski, Samuel G. [Herausgeber:in]; Schady, Norbert Rüdiger [Herausgeber:in]

    The Early Years : Child Well-Being and the Role of Public Policy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    New York: Palgrave Macmillan, 2015

    Erschienen in: SpringerLink ; Bücher - Springer eBook Collection ; Business and Economics

  2. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Ramos, Alejandra [Verfasser:in]

    Peer effects in the decision to apply for a professional excellence award

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, August 2020

    Erschienen in: Working paper ; 1148

  3. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Ramos, Alejandra [Verfasser:in]

    Does rewarding pedagogical excellence keep teachers in the classroom? : evidence from a voluntary award program

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank (IDB), June 2018

    Erschienen in: Working paper ; 906

  4. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Dewan, Torun [Verfasser:in]

    Did the extension of the franchise increase the Liberal vote in Victorian Britain? : evidence from the Second Reform Act

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    London: Inst. for Fiscal Studies, 2010

    Erschienen in: Institute for Fiscal Studies: IFS working paper ; 201008

  5. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Gagete-Miranda, Jessica [Verfasser:in]

    Enforcement spillovers under different networks : the case of quotas for persons with disabilities in Brazil

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, August 2024

    Erschienen in: Working paper ; 1613

  6. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Gagete-Miranda, Jessica [Verfasser:in]

    Enforcement spillovers under different networks : the case of quotas for persons with disabilities in Brazil

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Cape Town]: Economic Research Southern Africa, [2024]

    Erschienen in: ERSA working paper ; 895

  7. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Giannola, Michele [Verfasser:in]

    Helping struggling students and benefiting all : peer effects in primary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [London]: Institute for Fiscal Studies, [2022]

    Erschienen in: Working paper ; 2022,2

  8. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Giannola, Michele [Verfasser:in]

    Helping struggling students and benefiting all : peer effects in primary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Naples, Italy: CSEF, Centre for Studies in Economics and Finance, Department of Economics, University of Naples, January 2022

    Erschienen in: Working paper ; 634

  9. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Giannola, Michele [Verfasser:in]

    Helping struggling students and benefiting all : peer effects in primary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, May 2022

    Erschienen in: Working paper ; 1338

  10. Álvarez Marinelli, Horacio [Verfasser:in]; Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]

    Remedial education : evidence from a sequence of experiments in Colombia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, December 2019

    Erschienen in: Working paper ; 1067

  11. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Dinkelman, Taryn [Verfasser:in]; Martínez Alvear, Claudia [Verfasser:in] ; National Bureau of Economic Research

    Reducing Parent-School Information Gaps and Improving Education Outcomes : Evidence from High-Frequency Text Messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2021

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w28581

  12. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Dinkelman, Taryn [Verfasser:in]; Martínez Alvear, Claudia [Verfasser:in]

    Reducing parent-school information gaps and improving education outcomes : evidence from high-frequency text messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, May 2021

    Erschienen in: Working paper ; 1221

  13. Berlinski, Samuel G. [Verfasser:in]; Busso, Matias [Verfasser:in]; Dinkelman, Taryn [Verfasser:in]; Martínez Alvear, Claudia [Verfasser:in]

    Reducing parent-school information gaps and improving education outcomes: Evidence from high-frequency text messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2021