Zum Inhalt springen

  1. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Cunha, Nina [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Lichand, Guilherme [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Madeira, Ricardo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Are the Effects of Informational Interventions Driven by Salience?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2020]

    Erschienen in: University of Zurich, Department of Economics, Working Paper ; No. 350

  2. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Fairlie, Robert W. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kapuza, Anastasia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kardanova, Elena [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Loyalka, Prashant [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zakharov, Andrey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Does EdTech Substitute for Traditional Learning? Experimental Estimates of the Educational Production Function

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2020

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w26967

  3. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Sacerdote, Bruce [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kawano, Laura [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Gurantz, Oded [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    The Long Run Impacts of Merit Aid : Evidence from California’s Cal Grant

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, June 2016

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w22347

  4. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Gurantz, Oded [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kawano, Laura [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sacerdote, Bruce [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Long Run Impacts of Merit Aid : Evidence from California's Cal Grant

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w22347

  5. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Baker, Rachel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    The Effects of Student Coaching in College : An Evaluation of a Randomized Experiment in Student Mentoring

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2011

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w16881

  6. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Baker, Rachel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Effects of Student Coaching in College : An Evaluation of a Randomized Experiment in Student Mentoring

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w16881

  7. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Evans, Brent [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pope, Devin G. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Improving College Performance and Retention the Easy Way : Unpacking the Act Exam

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w17119

  8. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Long, Bridget [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Oreopoulos, Philip [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sanbonmatsu, Lisa [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Role of Simplification and Information in College Decisions : Results from the H&R Block Fafsa Experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2010]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w15361

  9. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Slonim, Robert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Using Experimental Economics to Measure the Effects of a Natural Educational Experiment on Altruism

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, October 2005

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w11725

  10. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Long, Bridget Terry [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Do College Instructors Matter? The Effects of Adjuncts and Graduate Assistants on Students' Interests and Success

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2004

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w10370

  11. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    How Financial Aid Affects Persistence

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, January 2004

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w10242

  12. Bettinger, Eric [VerfasserIn] ; Long, Bridget Terry [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Shape Up or Ship Out : The Effects of Remediation on Students at Four-Year Colleges

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2004

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w10369

  13. Woessmann, Ludger [HerausgeberIn]; Bettinger, Eric [HerausgeberIn] ; Edward Elgar Publishing

    New directions in the economics of higher education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Northampton: Edward Elgar Publishing, 2020

    Erschienen in: International library of critical writings in economics series

  14. Mabel, Zachary [VerfasserIn] ; Castleman, Benjamin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Bettinger, Eric [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Finishing the Last Lap : Experimental Evidence on Strategies to Increase College Completion for Students at Risk of Late Departure

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

  15. Angrist, Joshua [VerfasserIn] ; Bettinger, Eric [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kremer, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Long-Term Consequences of Secondary School Vouchers : Evidence from Administrative Records in Colombia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, August 2004

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w10713