Zum Inhalt springen

  1. Belda Miquel, Sergio [Verfasser:in]; Calabuig Tormo, Carola [Verfasser:in]; Boni, Alejandra [Verfasser:in]

    ¿Los Objetivos de Desarrollo Sostenible como solución a los problemas de la cooperación al desarrollo? : explorando cuestionamientos y propuestas a partir de las miradas de la sociedad civil valenciana = Are sustainable development goals the solution to international aid problems? : exploring questionings and proposals form Valencian civil society

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Revista iberoamericana de estudios de desarrollo ; 9(2020), 1 vom: Jan./Juni, Seite 178-201

  2. Vargas, Monique Leivas [Verfasser:in]; Aristizábal, Alejandra Boni [Verfasser:in]; Zuluaga García, Lina María [Verfasser:in]

    Capabilities for epistemic liberation: the case of hermeneutical insurrection of the Network of Community Researchers in Medellin, Colombia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of global ethics ; 19(2023), 1, Seite 43-62

  3. Bouroncle, Claudia [Verfasser:in]; Carlos Imbach, Alejandro [Verfasser:in]; Zamora, Andrea [Verfasser:in]; Urueña, Omaira [Verfasser:in]; Boni, Alejandra [Verfasser:in]

    Chapter 3 Building local strategies for the adaptation to climate change of farming livelihoods : Review of a participatory approach applied in Mesoamérica

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Taylor & Francis, 2021

  4. Bouroncle, Claudia [Verfasser:in]; Carlos Imbach, Alejandro [Verfasser:in]; Zamora, Andrea [Verfasser:in]; Urueña, Omaira [Verfasser:in]; Boni, Alejandra [Verfasser:in]

    Chapter 3 Building local strategies for the adaptation to climate change of farming livelihoods : Review of a participatory approach applied in Mesoamérica

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Taylor & Francis, 2021

  5. Bringel, Breno M. [Verfasser:in]; Echart Muñoz, E. [Verfasser:in]; Dulci, Tereza M. Spyer [Verfasser:in]; Paz Rada, Eduardo [Verfasser:in]; Bidaseca, Karina [Verfasser:in]; Vidal, Gregorio [Verfasser:in]; Aponte García, Maribel [Verfasser:in]; Ramírez Gallegos, René [Verfasser:in]; Agudelo, Alexandra [Verfasser:in]; Boni, Alejandra [Verfasser:in]; Delgado Wise, Raúl [Verfasser:in]; Basile, Gonzalo [Verfasser:in]; Surasky, Javier [Verfasser:in] ; Ojeda Medina, Tahina, Villarreal Villamar, María del Carmen, D’Avila, Manuela, Acosta, Alberto

    Pensamento crítico latino-americano sobre desenvolvimento

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: CLACSO, 2021

    Erschienen in: Grupos de trabajo. Serie economía, políticas de desarrollo y desigualdades

  6. Arana, Imelda [Verfasser:in]; Arteaga Böhrt, Teresa [Verfasser:in]; Boni, Alejandra [Verfasser:in]; Fernández, Benito [Verfasser:in]; Lacayo Parajón, Francisco José [Verfasser:in]; Mejía J., Marco Raúl [Verfasser:in]; Méndez Coto, Marco Vinicio [Verfasser:in]; Muñoz, Vernor [Verfasser:in]; Osorio Vargas, Jorge [Verfasser:in]; Riveros Serrato, Elizabeth [Verfasser:in]; Silva, Camilla Croso [Verfasser:in]

    Debate sobre calidad educativa

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: Consejo de Educación Popular de América Latina y el Caribe (CEAAL), 2015

  7. Alabarces, Pablo [Verfasser:in]; Andrada Bandeira, Gustavo [Verfasser:in]; Boni, Ignacio de [Verfasser:in]; Cuitiño Volpe, Daniel [Verfasser:in]; Dandan, Alejandra [Verfasser:in]; Dentone, Sabrina Nahir [Verfasser:in]; Elbaum, Jorge [Verfasser:in]; Gentili, Pablo [Verfasser:in]; Guedes, Simoni Lahud [Verfasser:in]; Guerrero J., Bernardo [Verfasser:in]; Hang, Julia [Verfasser:in]; Herrera, Rosa [Verfasser:in]; Hijós, Nemesia [Verfasser:in]; Mora Pereyra, Bruno [Verfasser:in]; Moreira, Verónica [Verfasser:in]; Pahuacho Portella, Alonso [Verfasser:in]; Quitián Roldán, David Leonardo [Verfasser:in]; Quitián Roldán, David Leonardo [Verfasser:in]; Ramírez Vásquez, Camilo [Verfasser:in]; Rodríguez Aguillar, Onésimo Gerardo [Verfasser:in]; Schulman, José Ernesto [Verfasser:in]; Soto Lagos, Rodrigo [Verfasser:in]; Szlifman, Javier [Verfasser:in]; Varela Hernández, Sergio [Verfasser:in]; [...]

    Los días del mundial : miradas críticas desde América Latina sobre Rusia 2018

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    s.l.: CLACSO, 2018

  8. Aristizábal, Alejandra Boni

    Message from the Editor

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2024

    Erschienen in: Journal of Human Development and Capabilities, 25 (2024) 2, Seite 205-205

  9. Boni, Alejandra; Calabuig, Carola

    Education for Global Citizenship at Universities : Potentialities of Formal and Informal Learning Spaces to Foster Cosmopolitanism : Potentialities of Formal and Informal Learning Spaces to Foster Cosmopolitanism

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2017

    Erschienen in: Journal of Studies in International Education, 21 (2017) 1, Seite 22-38