Zum Inhalt springen

  1. Breugelmans, Els [Verfasser:in] ; Campo, Katia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Can In-Store Displays Improve Category Sales and Brand Market Share in Online Stores? A Study on the Overall Effectiveness and Differences between Display Types in an Online FMCG Context

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2009]

  2. Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Campo, Katia [Verfasser:in]

    Effectiveness of In-Store Displays in a Virtual Store Environment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2010

    Erschienen in: Catholic University of Leuven (KUL) Dept. of Marketing and Organisation Studies Working Paper Series

  3. Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Campo, Katia [Verfasser:in]; Gijsbrechts, Els [Verfasser:in]

    The Effects of Shelf Display on Online Grocery Choices

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2006

    Erschienen in: KUL Working Paper ; No. MO 0607

  4. Benning, Tim [Verfasser:in] ; Breugelmans, Els [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Dellaert, Benedict G. C. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Consumers' Evaluation of Allocation Policies for Scarce Health Care Services : Vested Interest Activation Trumps Spatial and Temporal Distance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2012]

    Erschienen in: Netspar Discussion Paper ; No. 11/2011-106

  5. Koehler, Clemens F. [Verfasser:in] ; Breugelmans, Els [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Dellaert, Benedict G. C. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Consumer Acceptance of Recommendations by Interactive Decision Aids : The Joint Role of Temporal Distance and Concrete vs. Abstract Communications

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2010]

  6. Crombrugge, Michiel van [Verfasser:in]; Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Breiner, Florian [Verfasser:in]; Scheiner, Christian W. [Verfasser:in]

    Assessing the multichannel impact of brand store entry by a digital-native grocery brand

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Journal of marketing ; 88(2024), 3 vom: Mai, Seite 88-109

  7. Van Crombrugge, Michiel [Verfasser:in]; Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Cleeren, Kathleen [Verfasser:in]; Neslin, Scott [Verfasser:in]

    The Impact of Manufacturer Online Direct Channel Entry on Incumbent Retailers' Marketing Mix and Sales

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  8. Foubert, Bram [Verfasser:in]; Rolef, Charlotte [Verfasser:in]; Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Gedenk, Karen [Verfasser:in]; Wetzels, Martin [Verfasser:in]

    Something Free or Something Off? A Comparative Study of the Purchase Effects of Premiums and Price Cuts

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2014

  9. Stourm, Valeria [Verfasser:in]; Neslin, Scott [Verfasser:in]; Bradlow, Eric [Verfasser:in]; Breugelmans, Els [Verfasser:in]; Chun, So Yeon [Verfasser:in]; Gardete, Pedro [Verfasser:in]; Kannan, P.K [Verfasser:in]; Kopalle, Praveen K. [Verfasser:in]; Park, Young-Hoon [Verfasser:in]; Restrepo-Amariles, David [Verfasser:in]; Thomadsen, Raphael [Verfasser:in]; Liu‐Thompkins, Yuping [Verfasser:in]; Venkatesan, Rajkumar [Verfasser:in]

    Refocusing Loyalty Programs in the Era of Big Data : A Societal Lens Paradigm

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2020