Zum Inhalt springen

  1. Chew, Elaine [Herausgeber:in]; Childs, Adrian [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Chuan, Ching-Hua [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; MCM 2 2009 New Haven, Conn

    Mathematics and computation in music : second international conference, MCM 2009 ; John Clough Memorial Conference ; New Haven, CT, USA, June 19 - 22, 2009 ; proceedings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin; Heidelberg; New York, NY: Springer, 2009

    Erschienen in: Communications in computer and information science ; 38

  2. Chuan, Ching-Hua; Morgan, Susan

    Creating and Evaluating Chatbots as Eligibility Assistants for Clinical Trials : An Active Deep Learning Approach towards User-centered Classification : An Active Deep Learning Approach towards User-centered Classification

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Association for Computing Machinery (ACM), 2021

    Erschienen in: ACM Transactions on Computing for Healthcare, 2 (2021) 1, Seite 1-19

  3. Wen, Taylor Jing; Chuan, Ching-Hua; Yang, Jing; Tsai, Wanhsiu Sunny

    Predicting Advertising Persuasiveness: A Decision Tree Method for Understanding Emotional (In)Congruence of Ad Placement on YouTube

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: Journal of Current Issues & Research in Advertising, 43 (2022) 2, Seite 200-218

  4. Broussard, Meredith; Diakopoulos, Nicholas; Guzman, Andrea L.; Abebe, Rediet; Dupagne, Michel; Chuan, Ching-Hua

    Artificial Intelligence and Journalism

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2019

    Erschienen in: Journalism & Mass Communication Quarterly, 96 (2019) 3, Seite 673-695