Zum Inhalt springen

  1. Corrywright, Dominic [Verfasser:in]

    Landscape of Learning and Teaching in Religion and Theology : Perspectives and Mechanisms for Complex Learning, Programme Health and Pedagogical Well-being

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [2014]

    Erschienen in: Diskus ; 14(2013), Seite 1-20

  2. Corrywright, Dominic [Verfasser:in]; Schmidt, Bettina E. [Verfasser:in]

    Ursula King : a passionate life member of the study of religions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [2018]

    Erschienen in: Journal of the British Association for the Study of Religions ; 19(2017), Seite 1-7

  3. Corrywright, Dominic

    New Age in Norway

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2018

    Erschienen in: Journal of Contemporary Religion, 33 (2018) 2, Seite 376-377

  4. Corrywright, Dominic; Gregg, Stephen

    Editorial Introduction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    British Association for the Study of Religions (BASR), 2014

    Erschienen in: DISKUS, 14 (2014)

  5. Corrywright, Dominic; Swarbrick, Nick

    Teaching and Assessing Spirituality In and Out of Religion Departments : Pedagogical Principles to Develop Reflective Learners in Two Disciplines : Pedagogical Principles to Develop Reflective Learners in Two Disciplines

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Philosophy Documentation Center, 2010

    Erschienen in: Discourse: Learning and Teaching in Philosophical and Religious Studies, 9 (2010) 2, Seite 29-48