Zum Inhalt springen

  1. Debo, Laurens G. [VerfasserIn]; Snitkovsky, Ran I. [VerfasserIn]

    Tipping in service systems : the role of a social norm

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Hanover, NH: Tuck School of Business at Dartmouth], [2018]

    Erschienen in: Amos Tuck School of Business Administration: Tuck School of Business working paper ; 3287862

  2. Yang, Luyi [VerfasserIn]; Debo, Laurens G. [VerfasserIn]; Gupta, Varun [VerfasserIn]

    Search among queues under quality differentiation - [Last revised: September 15, 2016]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Hanover, NH]: [Tuck School of Business at Dartmouth], September 15, 2016

    Erschienen in: Amos Tuck School of Business Administration: Tuck School of Business working paper ; 2677990

  3. Shumsky, Robert A. [VerfasserIn]; Debo, Laurens [VerfasserIn]; Lebeaux, Rebecca M. [VerfasserIn]; Nguyen, Quang P. [VerfasserIn]; Hoen, Anne G. [VerfasserIn]

    Retail store customer flow and COVID-19 transmission

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Hanover, NH: Tuck School of Business at Dartmouth], [2020]

    Erschienen in: Amos Tuck School of Business Administration: Tuck School of Business working paper ; 3689364

  4. Debo, Laurens G.; Parlour, Christine; Rajan, Uday

    Signaling Quality via Queues

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS), 2012

    Erschienen in: Management Science