Zum Inhalt springen

  1. Dewasiri, N. J. [Verfasser:in] ; Yatiwella, Weerakoon Banda [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Why Do Companies Pay Dividends? : A Comment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

  2. Jayarathne, P. G. S. Amila [Verfasser:in]; Chathuranga, B. T. K. [Verfasser:in]; Dewasiri, Narayanage Jayantha [Verfasser:in]; Rana, Sudhir [Verfasser:in]

    Motives of mobile payment adoption during COVID-19 pandemic in Sri Lanka : a holistic approach of both customers' and retailers' perspectives

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 4(2023), 1, Seite 51-73

  3. Dewasiri, N. J. [Verfasser:in]; Rana, Sudhir [Verfasser:in]; Kashif, Muhammad [Verfasser:in]

    Editorial : theory building in marketing: rationalizing South Asian perspective

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 2(2021), 1, Seite 1-4

  4. Kashif, Muhammad [Verfasser:in]; Dewasiri, N. J. [Verfasser:in]; Rana, Sudhir [Verfasser:in]; Udunuwara, Maduka [Verfasser:in]

    Editorial : demystifying research culture in universities

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 3(2022), 1, Seite 1-6

  5. Rana, Sudhir [Verfasser:in]; Udunuwara, Maduka [Verfasser:in]; Dewasiri, Narayanage Jayantha [Verfasser:in]; Kashif, Muhammad [Verfasser:in]; Rathnasiri, Mananage Shanika Hansini [Verfasser:in]

    Editorial: Is South Asia ready for the next universe - metaverse? : arguments and suggestions for further research

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: South Asian journal of marketing ; 3(2022), 2, Seite 77-81