Zum Inhalt springen

  1. Draganska, Michaela [Verfasser:in] ; Vitorino, Maria Ana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Manufacturer Advertising and Retail Prices : An Empirical Investigation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

  2. Draganska, Michaela [Verfasser:in] ; Clark, C. Robert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Doraszelski, Ulrich [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Can't Buy Me Love : Investigating the Effect of Advertising on Brand Awareness and Perceived Quality Using Panel Data

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1971R

  3. Draganska, Michaela [Verfasser:in] ; Klapper, Daniel [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Retail Environment and Manufacturer Competitive Intensity

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2006]

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1953

  4. Berger, Jonah A. [Verfasser:in] ; Draganska, Michaela [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Simonson, Itamar [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Influence of Product Variety on Brand Perception and Choice

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2012]

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1938

  5. Doraszelski, Ulrich [Verfasser:in] ; Clark, C. Robert [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Draganska, Michaela [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Information or Persuasion? An Empirical Investigation of the Effect of Advertising on Brand Awareness and Perceived Quality Using Panel Data

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1971

  6. Draganska, Michaela [Verfasser:in]; Klapper, Daniel [Verfasser:in]

    Choice Set Heterogeneity and the Role of Advertising : An Analysis with Micro and Macro Data

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2010

    Erschienen in: Stanford Graduate School of Business Research Paper Series ; No. 2063

  7. Draganska, Michaela [Verfasser:in]; Mazzeo, Michael J. [Verfasser:in]; Seim, Katja [Verfasser:in]

    Beyond Plain Vanilla : Modeling Joint Product Assortment and Pricing Decisions

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2011

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1982R

  8. Draganska, Michaela [Verfasser:in]; Klapper, Daniel [Verfasser:in]; Villas-Boas, Sofia Berto [Verfasser:in]

    A Larger Slice or a Larger Pie? An Empirical Investigation of Bargaining Power in the Distribution Channel

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2008

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 2001

  9. Draganska, Michaela [Verfasser:in]; Klapper, Daniel [Verfasser:in]; Villas-Boas, Sofia Berto [Verfasser:in]

    Determinants of Margins in the Distribution Channel : An Empirical Investigation

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2007

    Erschienen in: Stanford University Graduate School of Business Research Paper ; No. 1959

  10. Ailawadi, Kusum L. [Verfasser:in]; Bradlow, Eric T. [Verfasser:in]; Draganska, Michaela [Verfasser:in]; Nijs, Vincent [Verfasser:in]; Rooderkerk, Robert P. [Verfasser:in]; Sudhir, K. [Verfasser:in]; Wilbur, Kenneth C. [Verfasser:in]; Zhang, Jie [Verfasser:in]

    Empirical models of manufacturer-retailer interaction : a review and agenda for future research

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Hanover, NH]: [Tuck School of Business at Dartmouth], December 2013

    Erschienen in: Amos Tuck School of Business Administration: Tuck School of Business working paper ; 2465625