Zum Inhalt springen

  1. Nastišin, Ľudovít [VerfasserIn]; Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Bačík, Radovan [VerfasserIn]

    Gender Differences in the Perception of Selected Aspects of Social Media as Part of Ecommerce Activities during a Pandemic

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2021

  2. Nastisin, Ludovit [VerfasserIn]; Jura, Anton [VerfasserIn]; Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Kopor, Ivan [VerfasserIn]

    Gender differences in the perception of motivations for consumer's online brand-related activities and their impacts on instagram

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Marketing i menedžment innovacij ; (2022), 2, Seite 86-93

  3. Stefko, Robert [VerfasserIn]; Bacik, Radovan [VerfasserIn]; Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Olearova, Maria [VerfasserIn]

    Gender-generation characteristic in relation to the customer behavior and purchasing process in terms of mobile marketing

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Oeconomia Copernicana ; 13(2022), 1 vom: März, Seite 181-223

  4. Kakalejcik, Lukas [VerfasserIn]; Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Gavurova, Beata [VerfasserIn]; Bacik, Radovan [VerfasserIn]

    Can negative word-of-mouth have any impact on brand sustainability?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Marketing i menedžment innovacij ; (2021), 1, Seite 212-224

  5. Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Skerhakova, Veronika [VerfasserIn]; Markova, Stela [VerfasserIn]; Bacík, Radovan [VerfasserIn]; Fejercak, Lubomir [VerfasserIn]

    Differences in the perceived financial risk factors between digital natives in the e-commerce

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Marketing i menedžment innovacij ; (2021), 4, Seite 137-152

  6. Stefko, Robert [VerfasserIn]; Fedorko, Richard [VerfasserIn]; Bacik, Radovan [VerfasserIn]; Rigelsky, Martin [VerfasserIn]; Olearova, Maria [VerfasserIn]

    Effect of service quality assessment on perception of TOP hotels in terms of sentiment polarity in the Visegrad group countries

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Oeconomia Copernicana ; 11(2020), 4 vom: Dez., Seite 721-742

  7. Bačík, Radovan; Szabo, Zsuzsanna Katalin; Fedorko, Richard

    THE ANALYTICAL INSIGHT INTO CUSTOMER PERCEPTION OF QUALITY DETERMINANTS OF THE E-COMMERCE MODEL BUSINESS-TO-CONSUMER SUBJECTS IN THE CENTRAL EUROPEAN COUNTRIES

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Technical University of Kosice, Faculty of Materials, Metallurgy and Recycling, 2014

    Erschienen in: Quality Innovation Prosperity