Zum Inhalt springen

  1. Gambaro, Marco [VerfasserIn]

    Big data, competition and relevant markets = Big data, concorrenza e mercati rilevanti

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Department of Economics, Management and Quantitative Methods, October 2017

    Erschienen in: Working paper ; 2017015

  2. Gambaro, Marco [VerfasserIn]

    An economic analysis of cultural consumption = Per un’analisi economica della domanda di cultura

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Department of Economics, Management and Quantitative Methods, October 2017

    Erschienen in: Working paper ; 2017014

  3. Gambaro, Marco [VerfasserIn]

    Some economics of new media content production and consumption, and strategic implication for media companies

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Department of Economics, Management and Quantitative Methods, settembre 2012

    Erschienen in: Working paper ; 2012010

  4. Gambaro, Marco [VerfasserIn]

    Value of the content and value of the channel : movie rerun on television

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Scienze Economiche, Aziendali e Statistiche, febbraio 2009

    Erschienen in: Università degli studi di Milano: Working papers ; 2009004

  5. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Wang, Tong [VerfasserIn]

    The relationship between advertising and consumption

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Department of Economics, Management and Quantitative Methods, [2019]

    Erschienen in: Working paper ; 2019,7

  6. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]

    Complement or substitute? The internet as an advertising channel, evidence on advertisers on the Italian market, 2005-2009

    Konferenzberichte
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Calgary: International Telecommunications Society (ITS), 2013

  7. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]

    Complement or substitute? : the internet as an advertising channel, evidence on advertisers on the Italian market, 2004-2009

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Department of Economics, Management and Quantitative Methods, settembre 2012

    Erschienen in: Working paper ; 2012011

  8. Dessy, Orietta [VerfasserIn]; Gambaro, Marco [VerfasserIn]

    Demand for movies in Europe and the effects of multiplex diffusion : a panel approach

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Scienze Economiche, Aziendali e Statistiche, febbraio 2009

    Erschienen in: Università degli studi di Milano: Working papers ; 2009003

  9. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]

    What do ads buy? : daily coverage of listed companies on the Italian press

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Milano: Università degli Studi di Milano, Dipartimento di Scienze Economiche, Aziendali e Statistiche, dicembre 2009

    Erschienen in: Università degli studi di Milano: Working papers ; 2009036

  10. Caliendo, Marco [VerfasserIn]; Gambaro, Ludovica [VerfasserIn]; Haan, Peter [VerfasserIn]

    The Impact of Income Taxation on the Ratio Between Reservation and Market Wages and the Incentives for Labour Supply

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 2599

  11. Caliendo, Marco [VerfasserIn]; Gambaro, Ludovica [VerfasserIn]; Haan, Peter [VerfasserIn]

    The Impact of Income Taxation on the Ratio between Reservation and Market Wages and the Incentives for Labour Supply

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), 2007

  12. Caliendo, Marco [VerfasserIn]; Gambaro, Ludovica [VerfasserIn]; Haan, Peter [VerfasserIn]

    The impact of income taxation on the ratio between reservation and market wages and the incentives for labour supply

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn: Institute for the Study of Labor (IZA), 2007

  13. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Larcinese, Valentino [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]; Snyder, James M. [VerfasserIn]

    The revealed demand for hard vs. soft news : evidence from Italian TV viewership

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich, Germany: CESifo, March 2023

    Erschienen in: CESifo GmbH: CESifo working papers ; 10326

  14. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Larcinese, Valentino [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]; Snyder, James M. [VerfasserIn]

    The Revealed Demand for Hard vs. Soft News : Evidence from Italian TV Viewership

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

    Erschienen in: CESifo Working Paper ; No. 10326

  15. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Larcinese, Valentino [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]; Snyder, James M. [VerfasserIn]

    The Revealed Demand for Hard vs. Soft News: Evidence from Italian TV Viewership

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Munich: Center for Economic Studies and ifo Institute (CESifo), 2023

  16. Gambaro, Marco [VerfasserIn]; Larcinese, Valentino [VerfasserIn]; Puglisi, Riccardo [VerfasserIn]; Snyder, James M. Jr [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    The Revealed Demand for Hard vs. Soft News : Evidence from Italian TV Viewership

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2021

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w29020