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  1. Goldrian, Georg [Verfasser:in] ; Lindlbauer, Jürg-Dieter [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Nerb, Gernot [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] Europäische Kommission Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen

    Evaluation and development of confidence indicators based on harmonised business consumer surveys

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    Brussels: European Commission, Directorate-General for Economic and Financial Affairs, 2001

    Erschienen in: Economic papers ; 151

  2. Behring, Karin [Verfasser:in]; Goldrian, Georg [Verfasser:in] ; Blau, Harald [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Evaluierung wohnungspolitischer Instrumente : aktuelle Probleme des Wohnungsmarktes und Ansatzpunkte für wohnungspolitische Initiativen

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    Berlin [u.a.]: Duncker und Humblot, 1991

    Erschienen in: Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung: Schriftenreihe des IFO-Instituts für Wirtschaftsforschung ; 129

  3. Nerb, Gernot [Verfasser:in] ; Stock, Kurt [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Linden, Eric van [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Goldrian, Georg [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Long- and short-term forecast of consumer durables

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    Munich: Centre for International Research on Economic Tendency Surveys, 1979

    Erschienen in: Centre for International Research on Economic Tendency Surveys: CIRET-Studien ; 26

  4. Goldrian, Georg

    Direkte Schätzung der Trend-Konjunktur-Komponente versus Saisonbereinigung am aktuellen Zeitreihenrand / Direct Approximation of the Trend-Cyclical-Component versus Seasonal Adjustment at the Current End of a Time Series

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    Walter de Gruyter GmbH, 2001

    Erschienen in: Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik, 221 (2001) 2, Seite 129-144

  5. Goldrian, Georg

    How to suppress a lead : Reply to ?Business Climate as a leading indicator? An empirical investigation for West Germany from 1978 to 1990? : Reply to ?Business Climate as a leading indicator? An empirical investigation for West Germany from 1978 to 1990?

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    Springer Science and Business Media LLC, 1995

    Erschienen in: Empirical Economics, 20 (1995) 1, Seite 177-181