Zum Inhalt springen

  1. Lele, Mkululi [Verfasser:in]; Gqoli, Neliswa [Verfasser:in]

    Challenges encountered by teachers in improving essay writing skills in rural schools of O.R. Tambo Inland District Eastern Cape Province

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 12(2023), 2 vom: März, Seite 416-421

  2. Gqoli, Neliswa [Verfasser:in]; Okeke, Chinedu I.O [Verfasser:in]; Ugwuanyi, Christian S. [Verfasser:in]

    Practitioners' challenges in the application of conceptions of mathematical knowledge in the foundation phase mathematics learning

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science ; 11(2022), 8 vom: Nov., Seite 360-366

  3. Lele, Mkululi; Gqoli, Neliswa

    Challenges encountered by teachers in improving essay writing skills in rural schools of O.R. Tambo Inland District Eastern Cape Province

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET, 2023

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science (2147- 4478), 12 (2023) 2, Seite 416-421

  4. Gqoli, Neliswa; Okeke, Chinedu; Ugwuanyi, Christian

    Practitioners’ challenges in the application of conceptions of mathematical knowledge in the foundation phase mathematics learning

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET, 2022

    Erschienen in: International Journal of Research in Business and Social Science (2147- 4478), 11 (2022) 8, Seite 360-366