Zum Inhalt springen

  1. Haenni Hoti, Andrea

    Ingrid Gogolin/Viola B. Georgi/Marianne Krüger-Potratz/Drorit Lengyel/Uwe Sandfuchs (Hrsg.): Handbuch Interkulturelle Pädagogik : Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2018. 606 Seiten. 1. Aufl. ISBN 978-3-8252-8697-2. Preis: 39,99 € (Printausgabe)/31,99 € (E-Book).

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2018

    Erschienen in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 21 (2018) 6, Seite 1313-1317

  2. Haenni Hoti, Andrea; Heinzmann, Sybille; Müller, Marianne; Buholzer, Alois

    Psychosocial Adaptation and School Success of Italian, Portuguese and Albanian Students in Switzerland: Disentangling Migration Background, Acculturation and the School Context

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2017

    Erschienen in: Journal of International Migration and Integration, 18 (2017) 1, Seite 85-106

  3. Haenni Hoti, Andrea; Wolfgramm, Christine; Müller, Marianne; Heinzmann, Sybille; Buholzer, Alois

    Immigrant students and their teachers – exploring various constellations of acculturation orientations and their impact on school adjustment

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2019

    Erschienen in: Intercultural Education, 30 (2019) 5, Seite 478-494

  4. Haenni Hoti, Andrea U.; Heinzmann, Sybille; Müller, Marianne; Oliveira, Marta; Wicki, Werner; Werlen, Erika

    Introducing a second foreign language in Swiss primary schools: the effect of L2 listening and reading skills on L3 acquisition

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2011

    Erschienen in: International Journal of Multilingualism, 8 (2011) 2, Seite 98-116