Zum Inhalt springen

  1. Barnes, Amy [Verfasser:in]; Monks, Helen [Verfasser:in]; Lester, Leanne [Verfasser:in]; Hearn, Lydia [Verfasser:in]; Epstein, Melanie [Verfasser:in]; Cross, Donna [Verfasser:in]

    The invisibility of covert bullying among students: Challenges for school intervention

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2012

  2. Pearce, Natasha; Monks, Helen; Alderman, Narelle; Hearn, Lydia; Burns, Sharyn; Runions, Kevin; Francis, Jacinta; Cross, Donna

    ‘It’s All About Context’: Building School Capacity to Implement a Whole-School Approach to Bullying

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2024

    Erschienen in: International Journal of Bullying Prevention, 6 (2024) 1, Seite 53-68

  3. Arthur, Paul Longley; van Faassen, Marijke; Hoekstra, Rik; Povroznik, Nadezhda; Hearn, Lydia; Peters, Nonja

    Digital Heritage. Progress in Cultural Heritage: Documentation, Preservation, and Protection: Migration Experiences: Acknowledging the Past, and Sustaining the Present and Future

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2018

    Erschienen in: Digital Heritage. Progress in Cultural Heritage: Documentation, Preservation, and Protection (2018), Seite 224-234