Zum Inhalt springen

  1. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    The effects of ethnomathematics education on student outcomes : the JADENKÄ program in the Ngäbe-Buglé Comarca, Panama

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, April 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1290

  2. Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Namen, Olga [VerfasserIn]; Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Biehl, María Loreto [VerfasserIn]

    Improving early childhood development outcomes in times of COVID-19 : experimental evidence on parental networks and SMS messages

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Social Sector, Education Division, January 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1284

  3. Dustan, Andrew [VerfasserIn]; Maldonado, Stanislao [VerfasserIn]; Hernandez-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]

    Motivating Bureaucrats With Non-Monetary Incentives When State Capacity Is Weak : Evidence From Large-Scale Field Experiments in Peru

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2019

  4. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Santos, Humberto [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    Los efectos de la educación etnomatemática en los resultados de los estudiantes : el programa JADENKÄ en la Comarca Ngäbe-Buglé, Panamá

    [Washington, DC]: Banco Interamericano de Desarrollo, Departamento de Países del Grupo Andino, abril 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1290

  5. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Méndez, Carolina [VerfasserIn]; Fernandez, Fernando [VerfasserIn]

    Capacitación remota para padres en matemáticas preescolares : evidencia de Perú

    [Washington, DC]: Banco Interamericano de Desarrollo, Departamento de Países del Grupo Andino, agosto 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1356

  6. Robles, Cecilia Berlanga Alessio [VerfasserIn]; Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Fernández García, Enrique [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]

    Hybrid parental training to foster play-based early childhood development : experimental evidence from Mexico

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, May 2023

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1380

  7. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Méndez, Carolina [VerfasserIn]; Fernandez, Fernando [VerfasserIn]

    Remote parent coaching in preschool mathematics : evidence from Peru

    Bücher

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Department of Research and Chief Economist, August 2022

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1356

  8. Robles, Cecilia Berlanga Alessio [VerfasserIn]; Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Fernández García, Enrique [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]

    Hybrid parental training to foster play-based early childhood development: Experimental evidence from Mexico

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2023

  9. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Méndez, Carolina [VerfasserIn]; Fernandez, Fernando [VerfasserIn]

    Capacitación remota para padres en matemáticas preescolares: Evidencia de Perú

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  10. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    The effects of ethnomathematics education on student outcomes: The JADENKÄ program in the Ngäbe-Buglé Comarca, Panama

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  11. Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Namen, Olga [VerfasserIn]; Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Biehl, María Loreto [VerfasserIn]

    Improving early childhood development outcomes in times of COVID-19: Experimental evidence on parental networks and SMS messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  12. Ajzenman, Nicolas [VerfasserIn]; Luna, Laura [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan [VerfasserIn]; Boo, Florencia [VerfasserIn]; Vásquez-Echeverría, Alejandro [VerfasserIn]; Diaz, Mercedes [VerfasserIn]

    Nudging Parents to Increase Preschool Attendance in Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 14921

  13. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Méndez, Carolina [VerfasserIn]; Fernandez, Fernando [VerfasserIn]

    Remote parent coaching in preschool mathematics: Evidence from Peru

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  14. Hernandez-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Namen, Olga [VerfasserIn]; Naslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Biehl, Maria [VerfasserIn]

    Supporting Early Childhood Development Remotely : Experimental Evidence from SMS Messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  15. Hernandez-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Namen, Olga [VerfasserIn]; Naslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Biehl, Maria [VerfasserIn]

    Supporting Early Childhood Development Remotely : Experimental Evidence from Sms Messages

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2022

  16. Näslund-Hadley, Emma [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; Santos, Humberto [VerfasserIn]; Albertos, Carmen [VerfasserIn]; Grigera, Ana [VerfasserIn]; Hobbs, Cynthia [VerfasserIn]; Alvarez, Horacio [VerfasserIn]

    Los efectos de la educación etnomatemática en los resultados de los estudiantes: El programa JADENKÄ en la Comarca Ngäbe-Buglé, Panamá

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2022

  17. Mateo Díaz, Mercedes [VerfasserIn]; Becerra Luna, Laura [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; López Bóo, Florencia [VerfasserIn]; Pérez Alfaro, Marcelo [VerfasserIn]; Vasquez Echeverria, Alejandro [VerfasserIn]

    Nudging parents to increase preschool attendance in Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, DC]: Inter-American Development Bank, Education Division, Social Protection and Health Division, November 2020

    Erschienen in: Inter-American Development Bank: Working papers ; 1122

  18. Mateo Díaz, Mercedes [VerfasserIn]; Becerra Luna, Laura [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; López Bóo, Florencia [VerfasserIn]; Pérez Alfaro, Marcelo [VerfasserIn]; Vasquez Echeverria, Alejandro [VerfasserIn]

    Nudging parents to increase preschool attendance in Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: Inter-American Development Bank (IDB), 2020

  19. Ajzenman, Nicolas [VerfasserIn]; Becerra Luna, Laura [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; López Bóo, Florencia [VerfasserIn]; Perez Alfaro, Marcelo [VerfasserIn]; Vásquez-Echeverría, Alejandro [VerfasserIn]; Mateo Díaz, Mercedes [VerfasserIn]

    Nudging parents to increase preschool attendance in Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn, Germany: IZA - Institute of Labor Economics, December 2021

    Erschienen in: Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit: Discussion paper series ; 14921

  20. Ajzenman, Nicolas [VerfasserIn]; Becerra Luna, Laura [VerfasserIn]; Hernández-Agramonte, Juan Manuel [VerfasserIn]; López Bóo, Florencia [VerfasserIn]; Perez Alfaro, Marcelo [VerfasserIn]; Vásquez-Echeverría, Alejandro [VerfasserIn]; Mateo Díaz, Mercedes [VerfasserIn]

    Nudging Parents to Increase Preschool Attendance in Uruguay

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bonn: Institute of Labor Economics (IZA), 2021