Zum Inhalt springen

  1. Brown, Taylor; Berman, Sarah; McDaniel, Katherine; Radford, Caitlin; Mehta, Pooja; Potter, Jennifer; Hirsh, David A.

    Trauma-Informed Medical Education (TIME): Advancing Curricular Content and Educational Context

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health), 2021

    Erschienen in: Academic Medicine, 96 (2021) 5, Seite 661-667

  2. Schlesinger, Molly A.; Hassinger-Das, Brenna; Zosh, Jennifer M.; Sawyer, Jeremy; Evans, Natalie; Hirsh-Pasek, Kathy

    Cognitive Behavioral Science behind the Value of Play: Leveraging Everyday Experiences to Promote Play, Learning, and Positive Interactions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2020

    Erschienen in: Journal of Infant, Child, and Adolescent Psychotherapy, 19 (2020) 2, Seite 202-216

  3. Hassinger-Das, Brenna; Toub, Tamara S.; Zosh, Jennifer M.; Michnick, Jessica; Golinkoff, Roberta; Hirsh-Pasek, Kathy

    More than just fun: a place for games in playful learning / Más que diversión: el lugar de los juegos reglados en el aprendizaje lúdico

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2017

    Erschienen in: Infancia y Aprendizaje, 40 (2017) 2, Seite 191-218

  4. Mar, Raymond A.; Oatley, Keith; Hirsh, Jacob; dela Paz, Jennifer; Peterson, Jordan B.

    Bookworms versus nerds: Exposure to fiction versus non-fiction, divergent associations with social ability, and the simulation of fictional social worlds

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Elsevier BV, 2006

    Erschienen in: Journal of Research in Personality, 40 (2006) 5, Seite 694-712