Zum Inhalt springen

  1. Sarmad, Imran [VerfasserIn]; Imtiaz, Muhammad Ahsin [VerfasserIn]; Bukhari, Syed Muhammad Hassan [VerfasserIn]; Abbas, Ali [VerfasserIn]; Munir, Ismat [VerfasserIn]

    Brand experience and brand loyalty : the moderating role of brand trust and the mediating role of brand love in Pakistani smartphone users

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Pakistan journal of commerce and social sciences ; 18(2024), 1, Seite 40-61

  2. Sarmad, Imran [VerfasserIn]; Imtiaz, Muhammad Ahsin [VerfasserIn]; Bukhari, Syed Muhammad Hassan [VerfasserIn]; Abbas, Ali [VerfasserIn]; Munir, Ismat [VerfasserIn]

    Brand experience and brand loyalty: The moderating role of brand trust and the mediating role of brand love in Pakistani smartphone users

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Lahore: Johar Education Society, Pakistan (JESPK), 2024