Zum Inhalt springen

  1. Jean, Ruey-Jer Bryan [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Chiou, Jyh-Shen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zou, Shaoming [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    International marketing in rapidly changing environments

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Bingley: Emerald Group Publishing Limited, 2014

    Erschienen in: Advances in international marketing ; 24

  2. Jean, Ruey-JerBryan

    Advances in International Marketing: An explorative study on the impact of IT capabilities on international key account management capabilities and firm performance in international customer–supplier relationships

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald Group Publishing Limited, 2013

    Erschienen in: Advances in International Marketing (2013), Seite 25-41

  3. Jean, Ruey-Jer Bryan; Kim, Daekwan

    Guest editorial

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2020

    Erschienen in: International Marketing Review, 37 (2020) 3, Seite 397-404

  4. BryanJean, RueyJer; Sinkovics, Rudolf R.

    Relationship learning and performance enhancement via advanced information technology : The case of Taiwanese dragon electronics firms : The case of Taiwanese dragon electronics firms

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2010

    Erschienen in: International Marketing Review, 27 (2010) 2, Seite 200-222

  5. Choi, Kyuyeong; Jean, Ruey-Jer Bryan; Kim, Daekwan

    The impacts of organizational learning capacities on relationship-specific innovations : Evidence from the global buyer–supplier relationship : Evidence from the global buyer–supplier relationship

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2019

    Erschienen in: International Marketing Review, 36 (2019) 6, Seite 1042-1066

  6. Sinkovics, Rudolf R.; Jean, Ruey-Jer "Bryan"; Kim, Daekwan

    Guest editorial

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Emerald, 2016

    Erschienen in: International Marketing Review, 33 (2016) 3