Zum Inhalt springen

  1. Līduma, Diāna [VerfasserIn]; Lūsēna-Ezera, Inese [VerfasserIn]

    Involvement of employees in operational planning of manufacturing enterprises : Latvia experience

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Problems of management in the 21st century ; 16(2021), 2, Seite 87-101

  2. Līduma, Diāna [VerfasserIn]; Kairēna, Aija [VerfasserIn]; Lūsēna-Ezera, Inese [VerfasserIn]; Šimkus, Monta [VerfasserIn]

    Development of public transport : future challenges of Liepaja's tram (Latvia)

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2016

    Erschienen in: Problems of management in the 21st century ; 11(2016), 1, Seite 16-28

  3. Lusena-Ezera, Inese; Siliņa-Jasjukeviča, Gunta

    What is the implementation practice of schools as learning organisations from the perspective of local governments? Kokia yra mokyklų, kaip mokymosi institucijų, naujovių diegimo įgyvendinimo praktika iš vietos valdžios institucijų perspektyvos?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Vilnius University Press, 2024

    Erschienen in: Acta Paedagogica Vilnensia

  4. Lastovska, Agnese; Surikova, Svetlana; Siliņa-Jasjukeviča, Gunta; Lūsēna-Ezera, Inese

    EDUCATIONAL PRACTITIONERS’ ATTITUDES TOWARDS CHANGE: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR IMPLEMENTING THE MODEL “SCHOOL AS A LEARNING ORGANISATION” IN GENERAL EDUCATION INSTITUTIONS IN LATVIA

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Scientia Socialis Ltd, 2023

    Erschienen in: Problems of Education in the 21st Century