Zum Inhalt springen

  1. Robson, William B. P. [Verfasser:in] ; Mahboubi, Parisa [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Inflated Expectations : More Immigrants Can't Solve Canada's Aging Problem on Their Own

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute e-brief 274

  2. Richards, John [Verfasser:in] ; Mahboubi, Parisa [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Measuring Student Outcomes : The Case for Identifying Indigenous Students in Canada's PISA Sample

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute e-brief 272

  3. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]

    Bad Fits : The Causes, Extent and Costs of Job Skills Mismatch in Canada

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute Commentary 552

  4. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]

    L’équité intergénérationnelle : Nos enfants auront-ils une meilleure vie que nous? (Intergenerational Fairness: Will Our Kids Live Better than We Do)

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute Commentaire 529 (2019)- ISBN 978-1-987983-88-3

  5. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]

    Intergenerational Fairness : Will Our Kids Live Better than We Do

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute Commentary 529 (2019)- ISBN: 978-1-987983-85-2

  6. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]

    Talkin’ ‘Bout My Generation : More Educated, But Less Skilled Canadians

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute e-brief 267

  7. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]; Higazy, Amira [Verfasser:in]

    Lives Put on Hold : The Impact of the COVID-19 Pandemic on Canada’s Youth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2023]

  8. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]; Higazy, Amira [Verfasser:in]

    Lives put on hold : the impact of the COVID-19 pandemic on Canada’s youth

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Toronto, ON]: C. D. Howe Institute, [2022]

    Erschienen in: Commentary / C. D. Howe Institute ; no. 624 (July 2022)

  9. Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]; Mokaya, Momanyi [Verfasser:in]

    The Skills Imperative : Workforce Development Strategies Post-COVID

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2022]

    Erschienen in: C.D. Howe Institute Commentary 609

  10. Busby, Colin [Verfasser:in]; Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]

    Closing the Divide : Progress and Challenges in Adult Skills Development Among Indigenous Peoples

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2017

    Erschienen in: C.D. Howe Institute eBrief ; 264

  11. Bishop, Grant [Verfasser:in]; Dachis, Benjamin [Verfasser:in]; Kronick, Jeremy [Verfasser:in]; Mahboubi, Parisa [Verfasser:in]; Wyonch, Rosalie [Verfasser:in]

    Climbing out of Covid

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ottawa, Ontario: C. D. Howe Institute, November 2020

    Erschienen in: Policy study / C. D. Howe Institute ; 48