Zum Inhalt springen
-
Allam, Alison [Mitwirkende:r]; Allwright, Lucy [Mitwirkende:r]; Atkinson, Ruth [Mitwirkende:r]; Beresford, Peter [Mitwirkende:r]; Beresford, Peter [Herausgeber:in]; Beyrouty, Amal [Mitwirkende:r]; Boolaky, Usha [Mitwirkende:r]; Braham, Sonia [Mitwirkende:r]; Brearley, Sally [Mitwirkende:r]; Cameron, Iain [Mitwirkende:r]; Campbell, Anne [Mitwirkende:r]; Clifford, Ellen [Mitwirkende:r]; Creary, Natalie [Mitwirkende:r]; Desai, Amit [Mitwirkende:r]; Din, Mashmooma [Mitwirkende:r]; Dulku, Harvinder Kaur [Mitwirkende:r]; Dunk, Mark [Mitwirkende:r]; Dyer, Jacqui [Mitwirkende:r]; Elliott, Eva [Mitwirkende:r]; Farr, Michelle [Mitwirkende:r]; Farr, Michelle [Herausgeber:in]; Faulkner, Kathy [Mitwirkende:r]; Hensman, Savitri [Mitwirkende:r]; Herbert, Allan [Mitwirkende:r]; [...]COVID-19 and Co-production in Health and Social Care Research, Policy, and Practice : Volume 1: The Challenges and Necessity of Co-productionOnline ansehenSchließen
> Merkliste
Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.Bristol: Policy Press, 2021
-
Devine, Oliver Patrick; Harborne, Andrew Christopher; Horsfall, Hugo Layard; Joseph, Tobin; Marshall-Andon, Tess; Samuels, Ryan; Kearsley, Joshua William; Abbas, Nadine; Baig, Hassan; Beecham, Joseph; Benons, Natasha; Caird, Charlie; Clark, Ryan; Cope, Thomas; Coultas, James; Debenham, Luke; Douglas, Sarah; Eldridge, Jack; Hughes-Gooding, Thomas; Jakubowska, Agnieszka; Jones, Oliver; Lancaster, Eve; MacMillan, Calum; McAllister, Ross; [...]The Analysis of Teaching of Medical Schools (AToMS) survey: an analysis of 47,258 timetabled teaching events in 25 UK medical schools relating to timing, duration, teaching formats, teaching content, and problem-based learningOnline ansehenSchließen
> Zugang
Schließen> Merkliste
Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.Springer Science and Business Media LLC, 2020
Erschienen in: BMC Medicine, 18 (2020) 1
-
McManus, I. C.; Harborne, Andrew Christopher; Horsfall, Hugo Layard; Joseph, Tobin; Smith, Daniel T.; Marshall-Andon, Tess; Samuels, Ryan; Kearsley, Joshua William; Abbas, Nadine; Baig, Hassan; Beecham, Joseph; Benons, Natasha; Caird, Charlie; Clark, Ryan; Cope, Thomas; Coultas, James; Debenham, Luke; Douglas, Sarah; Eldridge, Jack; Hughes-Gooding, Thomas; Jakubowska, Agnieszka; Jones, Oliver; Lancaster, Eve; MacMillan, Calum; [...]Exploring UK medical school differences: the MedDifs study of selection, teaching, student and F1 perceptions, postgraduate outcomes and fitness to practiseOnline ansehenSchließen
> Zugang
Schließen> Merkliste
Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.Springer Science and Business Media LLC, 2020
Erschienen in: BMC Medicine, 18 (2020) 1