Zum Inhalt springen

  1. Mendes, Maria Manuela [Verfasser:in] ; Magano, Olga [Herausgeber:in]; Toma, Stefánia [Herausgeber:in]

    Social and Economic Vulnerability of Roma People : Key Factors for the Success and Continuity of Schooling Levels

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Springer Nature, 2021

  2. Mendes, Maria Manuela [Verfasser:in] ; Magano, Olga [Herausgeber:in]; Toma, Stefánia [Herausgeber:in]

    Social and Economic Vulnerability of Roma People : Key Factors for the Success and Continuity of Schooling Levels

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Springer Nature, 2021

  3. Mendes, Maria Manuela [Herausgeber:in]; Magano, Olga [Herausgeber:in]; Toma, Stefánia [Herausgeber:in]

    Social and Economic Vulnerability of Roma People : Key Factors for the Success and Continuity of Schooling Levels - [1st ed. 2021.]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cham: Springer International Publishing, 2021. ; Cham: Imprint: Springer, 2021.

  4. Mendes, Maria Manuela [Herausgeber:in]; Magano, Olga [Herausgeber:in]; Toma, Stefánia [Herausgeber:in]

    Social and Economic Vulnerability of Roma People : Key Factors for the Success and Continuity of Schooling Levels

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Springer Nature, 2021

  5. Mendes, Maria Manuela [Herausgeber:in]; Magano, Olga [Herausgeber:in]; Toma, Stefánia [Herausgeber:in]

    Social and Economic Vulnerability of Roma People : Key Factors for the Success and Continuity of Schooling Levels

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Springer Nature, 2021

  6. Mendes, Maria Manuela

    Russian and Ukrainian immigrants in Lisbon Metropolitan Area: «social portraits» Immigrés russes et ukrainiens dans la région de Lisbonne: « portraits sociaux » Imigrantes russos e ucranianos na AML: «retratos sociais»

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    OpenEdition, 2009

    Erschienen in: Ler História (2009) 56, Seite 183-210

  7. Magano, Olga; Mendes, Maria Manuela

    Constrangimentos e oportunidades para a continuidade e sucesso das pessoas Ciganas Facteurs clés pour la continuité et la réussite scolaire des Ciganos au Portugal Key factors for continuity and educational success of ciganos in Portugal

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    OpenEdition, 2016

    Erschienen in: Configurações (2016) 18, Seite 8-26

  8. MENDES, MARIA MANUELA; SÁ, TERESA V.

    Le métier de l’Enseignant : expériences pédagogiques dans l’enseignement de la Sociologie dans les cours supérieurs d’Architecture et d’Urbanisme O ofício do Professor: experiências pedagógicas no ensino da Sociologia em cursos superiores de Arquitetura e Urbanismo The Teacher’s Profession: Pedagogical Experiences in Teaching Sociology in Architecture and Urbanism in Higher Education degrees

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    OpenEdition, 2021

    Erschienen in: Configurações (2021) 28, Seite 105-122