Zum Inhalt springen

  1. Igu, Ntasiobi C. N. [Verfasser:in]; Onyishi, Charity Neejide [Verfasser:in]; Amujiri, Benjamin [Verfasser:in]; Binuomote, Michael O. [Verfasser:in]; Modebelu, Melody N. [Verfasser:in]; Okafor, Ifeoma P. [Verfasser:in]; Awe, Bolupe Abayomi [Verfasser:in]; Fausta, Manafa [Verfasser:in]; Obih, Solomon O. [Verfasser:in]; Eke, David O. [Verfasser:in]; Ezemoyin, Marcel C. [Verfasser:in]; Uzoma, Bethel N. [Verfasser:in]; Ugwu, Joy I. [Verfasser:in]; Mbon, Usen F. [Verfasser:in]

    Raising leadership self-efficacy and minimizing organizational burnout among school administrators in a grow model of cognitive behavioral coaching

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of leadership & organizational studies ; 30(2023), 4 vom: Nov., Seite 464-482

  2. Igu, Ntasiobi C. N.; Onyishi, Charity N.; Amujiri, Benjamin A.; Binuomote, Michael O.; Modebelu, Melody N.; Okafor, Ifeoma P.; Awe, Bolupe Abayomi; Fausta, Manafa; Obih, Solomon O.; Eke, David O.; Ezemoyin, Marcel C.; Uzoma, Bethel N.; Ugwu, Joy I.; Mbon, Usen F.

    Raising Leadership Self-Efficacy and Minimizing Organizational Burnout Among School Administrators in a GROW Model of Cognitive Behavioral Coaching

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2023

    Erschienen in: Journal of Leadership & Organizational Studies, 30 (2023) 4, Seite 464-482