Zum Inhalt springen

  1. Osman, Fatumo [VerfasserIn]

    Ladnaan : evaluation of a culturally tailored parenting support program to Somali-born parents

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: Inst för kvinnors och barns hälsa / Dept of Women's and Children's Health, 2017

  2. Szelei, Nikolett [VerfasserIn]; Devlieger, Ines [VerfasserIn]; Verelst, An [VerfasserIn]; Spaas, Caroline [VerfasserIn]; Jervelund, Signe Smith [VerfasserIn]; Primdahl, Nina Langer [VerfasserIn]; Skovdal, Morten [VerfasserIn]; Opaas, Marianne [VerfasserIn]; Durbeej, Natalie [VerfasserIn]; Osman, Fatumo [VerfasserIn]; Soye, Emma [VerfasserIn]; Colpin, Hilde [VerfasserIn]; Haene, Lucia De [VerfasserIn]; Aalto, Sanni [VerfasserIn]; Kankaanpää, Reeta [VerfasserIn]; Peltonen, Kirsi [VerfasserIn]; Andersen, Arnfinn J. [VerfasserIn]; Hilden, Per Kristian [VerfasserIn]; Watters, Charles [VerfasserIn]; Derluyn, Ilse [VerfasserIn]

    Migrant Students’ Sense of Belonging and the Covid‐19 Pandemic: Implications for Educational Inclusion

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Social Inclusion ; 10(2022), 2, Seite 172-184

  3. Szelei, Nikolett [VerfasserIn]; Devlieger, Ines [VerfasserIn]; Verelst, An [VerfasserIn]; Spaas, Caroline [VerfasserIn]; Jervelund, Signe Smith [VerfasserIn]; Primdahl, Nina Langer [VerfasserIn]; Skovdal, Morten [VerfasserIn]; Opaas, Marianne [VerfasserIn]; Durbeej, Natalie [VerfasserIn]; Osman, Fatumo [VerfasserIn]; Soye, Emma [VerfasserIn]; Colpin, Hilde [VerfasserIn]; De Haene, Lucia [VerfasserIn]; Aalto, Sanni [VerfasserIn]; Kankaanpää, Reeta [VerfasserIn]; Peltonen, Kirsi [VerfasserIn]; Andersen, Arnfinn J. [VerfasserIn]; Hilden, Per Kristian [VerfasserIn]; Watters, Charles [VerfasserIn]; Derluyn, Ilse [VerfasserIn]

    Migrant Students' Sense of Belonging and the Covid‐19 Pandemic: Implications for Educational Inclusion

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

  4. Ali, Mohamed Kalid; Flacking, Renée; Sulaiman, Munshi; Osman, Fatumo

    Effects of Nutrition Counselling and Unconditional Cash Transfer on Child Growth and Family Food Security in Internally Displaced Person Camps in Somalia—A Quasi-Experimental Study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    MDPI AG, 2022

    Erschienen in: International Journal of Environmental Research and Public Health

  5. McDiarmid, Serena; Durbeej, Natalie; Sarkadi, Anna; Osman, Fatumo

    Schools’ and teachers’ roles and challenges in supporting the mental wellbeing of refugee youths: a qualitative study with Swedish teachers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: International Journal of Qualitative Studies on Health and Well-being

  6. Lampa, Elin; Sarkadi, Anna; Osman, Fatumo; Kihlbom, Ulrik; Warner, Georgina

    Tracking involvement over time: a longitudinal study of experiences among refugee parents involved as public contributors in health research

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2022

    Erschienen in: International Journal of Qualitative Studies on Health and Well-being