Zum Inhalt springen

  1. Nesterova, Marʹja Aleksandrovna [Verfasser:in]; Portera, Agostino [Verfasser:in]; Milani, Marta [Verfasser:in]

    Diversity and intercultural competence for sustainable community development

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Baltic Journal of Economic Studies ; 8(2022), 5, Seite 127-138

  2. Portera, Agostino

    BOOK REVIEW

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2007

    Erschienen in: Intercultural Education, 18 (2007) 3, Seite 269-270

  3. Portera, Agostino

    Book review

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2008

    Erschienen in: Intercultural Education, 19 (2008) 6, Seite 553-554

  4. Portera, Agostino

    IAIE News : Results of the international conference on ‘Diversity in education in an international context’ : Results of the international conference on ‘<i>Diversity in education in an international context</i>’

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2005

    Erschienen in: Intercultural Education, 16 (2005) 3, Seite 309-314

  5. Milani, Marta; Portera, Agostino

    Intercultural Education and Competences at School : Results of an Exploratory Study in Italy : Results of an Exploratory Study in Italy

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Editorial de la Universidad de Granada, 2021

    Erschienen in: Profesorado, Revista de Currículum y Formación del Profesorado, 25 (2021) 3, Seite 49-67