Zum Inhalt springen

  1. Stern, Nicholas H. [VerfasserIn]; Dethier, Jean-Jacques [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] Ludwig-Maximilians-Universität München Center for Economic Studies

    Growth and empowerment : making development happen

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass. [u.a.]: MIT Press, 2005

    Erschienen in: Munich lectures in economics

  2. Dang, Hai-Anh [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Decision to Invest in Child Quality Over Quantity : Household Size and Household Investment in Education in Vietnam

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 6487

  3. Bourguignon, Francois [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Distributional Effects of Educational Improvements : Are We Using the Wrong Model?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper Series, Vol. , pp. -, 2007

  4. Dang, Hai-Anh [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How to Interpret the Growing Phenomenon of Private Tutoring : Human Capital Deepening, Inequality Increasing, or Waste of Resources?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper Series, Vol. , pp. -, 2008

  5. Dang, Hai-Anh [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Decision to Invest in Child Quality Over Quantity : Household Size and Household Investment in Education in Vietnam

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2015]

    Erschienen in: Forthcoming, World Bank Economic Review

  6. Rogers, F. Halsey [VerfasserIn] ; Vegas, Emiliana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    No More Cutting Class? Reducing Teacher Absence and Providing Incentives for Performance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper Series, Vol. , pp. -, 2009

  7. King, Elizabeth [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]

    Intelligence, Personality, and Creativity : Unleashing the Power of Intelligence and Personality Traits to Build a Creative and Innovative Economy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2014

  8. Rogers, F. Halsey [VerfasserIn] ; Vegas, Emiliana [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] World Bank

    No more cutting class? : reducing teacher absence and providing incentives for performance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Washington, D.C]: World Bank, 2009 ; 2009

    Erschienen in: Policy research working paper ; 4847

  9. Knack, Stephen [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Eubank, Nicholas [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Aid Quality and Donor Rankings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 5290

  10. Heckelman, Jac C. [VerfasserIn] ; Knack, Stephen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Crossing the Threshold : An Analysis of Ibrd Graduation Policy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 5531

  11. Fiszbein, Ariel [VerfasserIn] ; Ringold, Dena [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Making Services Work : Indicators, Assessments, and Benchmarking of the Quality and Governance of Public Service Delivery in the Human Development Sectors

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 5690

  12. De Hoyos Navarro, Rafael E. [VerfasserIn] ; Popova, Anna [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Out of School and Out of Work : A Diagnostic of Ninis in Latin America

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 7548

  13. Dang, Hai-Anh [VerfasserIn] ; Knack, Stephen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    International Aid and Financial Crises in Donor Countries

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper Series, Vol. , pp. -, 2009

  14. Dang, Hai-Anh [VerfasserIn] ; Dang, Hai-Anh [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Decision to Invest in Child Quality over Quantity : Household Size and Household Investment in Education in Vietnam

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2013 ; 2013

  15. Bourguignon, Francois [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Bourguignon, Francois [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Distributional Effects of Educational Improvements : Are we using the Wrong Model?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2007 ; Online-Ausg.

  16. Filmer, Deon [VerfasserIn] ; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Angrist, Noam [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sabarwal, Shwetlena [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Learning-Adjusted Years of Schooling (LAYS) : Defining a New Macro Measure of Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2018]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 8591

  17. de Ree, Joppe [VerfasserIn] ; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Muralidharan, Karthik [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pradhan, Menno [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Double for Nothing? Experimental Evidence on the Impact of an Unconditional Teacher Salary Increase on Student Performance in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, December 2015

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w21806