Zum Inhalt springen

  1. Terui, Nobuhiko [VerfasserIn] ; Ban, Masataka [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Allenby, Greg M. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Effect of Media Advertising on Brand Consideration and Choice

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2010]

    Erschienen in: Fisher College of Business Working Paper

  2. Li, Yinxing [VerfasserIn]; Terui, Nobuhiko [VerfasserIn]

    A multi-generational diffusion model with social media effects and pre-launch forecasting of smart phone

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Sendai, Japan: Center for Data Science and Service Research, Graduate School of Economic and Management, Tohoku University, June, 2021

    Erschienen in: Data science and service research discussion paper ; 123

  3. Terui, Nobuhiko; Kariya, Takeaki

    Institute of Mathematical Statistics Lecture Notes - Monograph Series: Gaussianity and nonlinearity of foreign exchange rates

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Institute of Mathematical Statistics, 1997

    Erschienen in: Institute of Mathematical Statistics Lecture Notes - Monograph Series