Zum Inhalt springen

  1. Van Dat Tran [VerfasserIn]

    Service failure recovery on customer recovery satisfaction and attitude loyalty for airline industry : the moderating effect of brand authenticity

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Cogent business & management ; 11(2024), 1, Artikel-ID 2296145, Seite 1-15

  2. Tran, Van Dat [VerfasserIn]

    The Relationship Among Social Comparison, Materialism, and Negative Affect on Impulse Buying : A Moderating Effect of Confident

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

    Erschienen in: HELIYON-D-21-06987

  3. Van Dat Tran [VerfasserIn]

    Assessing the effects of service quality, experience value, relationship quality on behavioral intentions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 3, Seite 167-175

  4. Van Dat Tran [VerfasserIn]

    Assessing the relationship between perceived crowding, excitement, stress, satisfaction, and impulse purchase at the retails in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Cogent business & management ; 7(2020), 1, Artikel-ID 1858525, Seite 1-14

  5. Van Dat Tran [VerfasserIn]

    The relationship among product risk, perceived satisfaction and purchase intentions for online shopping

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 6, Seite 221-231

  6. Dat, Nguyen Tien [VerfasserIn] ; Tran, Thi Tuong Vi [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Van, Cuong Nguyen [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Vo, Dai-Viet N. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Kongparakul, Suwadee [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Zhang, Haibo [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Guan, Guoqing [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Samart, Chanatip [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Carbon Sequestration Through Hydrothermal Carbonization of Expired Fresh Milk and its Application in Supercapacitor

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2020]

    Erschienen in: JBAB-D-20-00732

  7. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Ngoc Truc Thao Nguyen [VerfasserIn]

    Investigating the relationship between brand experience, brand authenticity, brand equity, and customer satisfaction : evidence from Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2084968, Seite 1-20

  8. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Hoang Anh Thu Nguyen [VerfasserIn]

    Consumer attitudes towards beauty bloggers and paid blog advertisements on purchase intention in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Management science letters ; 10(2020), 5, Seite 1017-1026

  9. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Vu Linh Chi Bui [VerfasserIn]

    Factors influencing the decision of Vietnamese students to study English in the Philippines

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 11, Seite 595-606

  10. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Nhat Minh Trang Le [VerfasserIn]

    Impact of service quality and perceived value on customer satisfaction and behavioral intentions : evidence from convenience stores in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 9, Seite 517-526

  11. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Lan Anh Lương [VerfasserIn]

    A study on comparing online, telephone and face to face surveys based on different sampling methods in coffee consumer in Vietnam

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Management science letters ; 10(2020), 3, Seite 665-674

  12. Tran, Van-Dat [VerfasserIn]; Quang Huy Vu [VerfasserIn]

    Inspecting the relationship among E-service quality, E-trust, E-customer satisfaction and behavioral intentions of online shopping customers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: Global business and finance review ; 24(2019), 3, Seite 29-42

  13. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Thi Ngoc Linh Vo [VerfasserIn]; Thu Quynh Dinh [VerfasserIn]

    The relationship between brand authenticity, brand equity and customer satisfaction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Journal of Asian finance, economics and business ; 7(2020), 4, Seite 213-221

  14. Van Dat Tran [VerfasserIn]; Minh Dung Nguyen [VerfasserIn]; Lan Anh Lương [VerfasserIn]

    The effects of online credible review on brand trust dimensions and willingness to buy : evidence from Vietnam consumers

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2038840, Seite 1-14

  15. Nguyen Duc Trung [VerfasserIn]; Van Dat Tran [VerfasserIn]; Ghafoor, Abdul [VerfasserIn]

    The impact of Covid-19 lockdown on Intention to follow preventive measures in Vietnam : integrated protection motivation theory and theory planed behavior

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Cogent business & management ; 9(2022), 1, Artikel-ID 2054502, Seite 1-19