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  1. Lambrecht, Anja [Verfasser:in]; Tucker, Catherine E. [Verfasser:in]; Wiertz, Caroline [Verfasser:in]

    Advertising to Early Trend Propagators : Evidence from Twitter

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    [S.l.]: SSRN, 2017

  2. Hennig-Thurau, Thorsten [Verfasser:in]; Wiertz, Caroline [Verfasser:in]; Feldhaus, Fabian [Verfasser:in]

    Does Twitter Matter? The Impact of Microblogging Word of Mouth on Consumers’ Adoption of New Movies

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    [S.l.]: SSRN, 2014

  3. Blazevic, Vera [Verfasser:in] ; Wiertz, Caroline [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Cotte, June [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Ruyter, Ko de [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Keeling, Debbie [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    GOSIP in Cyberspace : Conceptualization and Scale Development for General Online Social Interaction Propensity

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    [S.l.]: SSRN, [2016]

  4. Dholakia, Utpal M. [Verfasser:in]; Blazevic, Vera [Verfasser:in]; Wiertz, Caroline [Verfasser:in]; Algesheimer, René [Verfasser:in]

    Communal Service Delivery : How Customers Benefit from Participation in Firm-Hosted Virtual P3 Communities

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    [S.l.]: SSRN, 2009

  5. Wiertz, Caroline

    Editorial

    Aufsätze
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    Walter de Gruyter GmbH, 2021

    Erschienen in: NIM Marketing Intelligence Review, 13 (2021) 1, Seite 3-3