Zum Inhalt springen

  1. Bahadur, Waseem [Verfasser:in]; Aziz, Saira [Verfasser:in]; Zulfiqar, Salman [Verfasser:in]

    Effect of employee empathy on customer satisfaction and loyalty during employee–customer interactions: The mediating role of customer affective commitment and perceived service quality

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2018

  2. Zulfiqar, Salman [Verfasser:in]; Khawar, Muhammad Rafay [Verfasser:in]; Sarwar, Binesh [Verfasser:in]; Huo, Chunhui [Verfasser:in]

    The role of personality type in overcoming workplace distractions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of innovation & knowledge ; 8(2023), 3 vom: Juli/Sept., Artikel-ID 100381, Seite 1-14

  3. kazmi, Syed Mazahir [Verfasser:in]; Hammad, Ali [Verfasser:in]; Ahmed, Arslan [Verfasser:in]; zulfiqar, Salman [Verfasser:in]

    Impact of internal cognitive factors on social entrepreneurial intention

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: Business and Economic Research ; 9(2019), 1 vom: März, Seite 106-122

  4. Chughtai, Muhammad Salman [Verfasser:in]; Salah ud din Khan, Hira [Verfasser:in]; Ali Shah, Syed Zulfiqar [Verfasser:in]; Yusrini, Lenny [Verfasser:in]

    Dark triad, counterproductive work behaviors, workplace incivility, and the role of Islamic work values : a moderated mediation model

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Business ethics and leadership ; 4(2020), 4, Seite 56-67

  5. Aziz, Saira [Verfasser:in]; Bahadur, Waseem [Verfasser:in]; Zulfiqar, Salman [Verfasser:in]; Sarwar, Binesh [Verfasser:in]; Chandia, Khurram Ejaz [Verfasser:in]; Iqbal, Muhammad Badr [Verfasser:in]

    Do emotions bring customers to an environment: Evidence from Pakistani shoppers?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Abingdon: Taylor & Francis, 2018

  6. Bahadur, Waseem; Aziz, Saira; Zulfiqar, Salman

    Effect of employee empathy on customer satisfaction and loyalty during employee–customer interactions: The mediating role of customer affective commitment and perceived service quality

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2018

    Erschienen in: Cogent Business & Management, 5 (2018) 1, Seite 1491780

  7. Raza, Zulfiqar Ali; Rehan, Samra; Naeem, Muhammad Salman; Hassan, Kinza

    A Sustainable Approach in the Development of Nano-silver Deposited Conductive Cellulosic Fabric: A Comparison of Various Bio-based Reductants

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2023

    Erschienen in: Fibers and Polymers, 24 (2023) 8, Seite 2731-2741