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  1. Lengyel, Eric [Verfasser:in]

    Foundations of game engine development

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    Lincoln, California: Terathon Software LLC, [2016]-

  2. Lindner, Claudia [Verfasser:in]; Ortwein, Annette [Verfasser:in]; Staar, Kilian [Verfasser:in]; Rienow, Andreas [Verfasser:in]

    Different levels of complexity for integrating textured extra-terrestrial elevation data in game engines for educational augmented and virtual reality applications = Unterschiedliche Komplexitätsebenen bei der Integration texturierter extra-terrestrischer Geländedaten in Spiele-Engines für Augmented und Virtual Reality Anwendungen im Bildungsbereich

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    16 November 2021

    Erschienen in: KN - Journal of cartography and geographic information ; 71(2021), 4, Seite 253-267

  3. Lindner, Claudia; Ortwein, Annette; Staar, Kilian; Rienow, Andreas

    Different Levels of Complexity for Integrating Textured Extra-terrestrial Elevation Data in Game Engines for Educational Augmented and Virtual Reality Applications Unterschiedliche Komplexitätsebenen bei der Integration texturierter extra-terrestrischer Geländedaten in Spiele-Engines für Augmented und Virtual Reality Anwendungen im Bildungsbereich

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    Springer Science and Business Media LLC, 2021

    Erschienen in: KN - Journal of Cartography and Geographic Information, 71 (2021) 4, Seite 253-267