Zum Inhalt springen

  1. Enes, Yuri [VerfasserIn]; Lima, Talita [VerfasserIn]; Demo, Gisela [VerfasserIn]; Scussel, Fernanda Bueno Cardoso [VerfasserIn]

    The intellectual structure of relationship marketing scientific field : proposing new avenues of research from a systematic review = A estrutura intelectual do campo científico de marketing de relacionamento : proposição de novas avenidas de pesquisa a partir de uma revisão sistemática

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Consumer behavior review ; 5(2021), 1 vom: Jan./Apr., Seite 110-127

  2. Scussel, Fernanda; Demo, Gisela

    The relational aspects of luxury consumption in Brazil: the development of a Luxury Customer Relationship Perception Scale and the analysis of brand personality influence on relationship perception on luxury fashion brands

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Fucape Business School, 2019

    Erschienen in: Brazilian Business Review