Zum Inhalt springen

  1. Spaid, Sue [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] ; Contemporary Arts Center Cincinnati, Ohio

    Green acres : artists farming fields, greenhouses and abandoned lots; [Contemporary Arts Center, Richard & Lois Rosenthal Center for Contemporary Art, Cincinnati, Sept. 21, 2012-Jan. 20, 2013 and travelling to the American University Museum, Washington, DC and the Arlington Art Center, Arlington, summer 2013]

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cincinnati, OH: Contemporary Arts Center, 2012

  2. Spaid, Sue [VerfasserIn] ; Contemporary Arts Center Cincinnati, Ohio

    Ecovention : current art to transform ecologies

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cincinnati, OH: The Contemporary Arts Center [u.a.], c2002

  3. Cowin, Eileen [IllustratorIn]; Spaid, Sue [HerausgeberIn] ; Armory Center for the Arts

    Still (and all) : Eileen Cowin, work 1971 - 1998; Armory Center für the Arts, January 23 - March 19, 2000; Southeast Museum of Photography, May 23 - September 27, 2000; University of Maryland, Baltimore County, Fine Arts Gallery, November 16, 2000 - January 20, 2001

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Pasadena, Calif.: Armory Center for the Arts, 2000

  4. SPAID, SUE

    ZEIMBEKIS, JOHN, and ATHANASSIOS RAFTOPOULOS, eds. The Cognitive Penetrability of Perception: New Philosophical Perspectives. Oxford University Press, 2015, 376 pp., 14 b&w illus., $99.00 cloth : Book Reviews

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Oxford University Press (OUP), 2018

    Erschienen in: The Journal of Aesthetics and Art Criticism