Skip to contents

  1. Brandt, Birgit [Editor]; Gerlach, Kerstin [Editor]; Acar-Bayraktar, Ergi [Writer of supplementary textual content]; Beck, Melanie [Writer of supplementary textual content]; Bitterlich, Elisa [Writer of supplementary textual content]; Böckmann, Rachel-Ann [Writer of supplementary textual content]; Brandt, Birgit [Writer of supplementary textual content]; Bräuning, Kerstin [Writer of supplementary textual content]; Feskorn, Caren [Writer of supplementary textual content]; Fetzer, Marei [Writer of supplementary textual content]

    Mathematiklernen aus interpretativer Perspektive II

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster: Waxmann, 2023

  2. Knickenberg, Margarita; Zurbriggen, Carmen; Schmidt, Philipp

    Peers als Quelle aktueller Motivation? : Wie Jugendliche mit heterogenen Verhaltensweisen Peerinteraktionen in Abhängigkeit des behavioralen Klassenumfeldes erleben : Wie Jugendliche mit heterogenen Verhaltensweisen Peerinteraktionen in Abhängigkeit des behavioralen Klassenumfeldes erleben

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hogrefe Publishing Group, 2023

    Published in: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie