Skip to contents Sporn, Barbara [Author] Universitätskultur : Ausgangspunkt für eine strategische Marketing-Planung an Universitäten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1992 Published in: Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge ; 56
Sporn, Barbara [Author] Universitätskultur : Ausgangspunkt für eine strategische Marketing-Planung an Universitäten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Physica-Verl., 1992 Published in: Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge ; 56
> Availability Skip to next facet Open Shelves (1) Wert ausschließen Stack Collection (1) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Central Library (1) Wert ausschließen Departmental Library DrePunct (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Pedagogy (1) Wert ausschließen Economics (1) Wert ausschließen Show more show less