Skip to contents L'Etang, Jacquie [Author] Public relations : concepts, practice and critique - [1. publ.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Los Angeles; London: SAGE Publications, 2008 Kasperzak, Rainer [Author] Publizität und Unternehmensnetzwerke : Grundlagen und Gestaltungsmöglichkeiten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: Erich Schmidt, 2003 Published in: Schriften zur Rechnungslegung ; 3 Arlinghaus, Olaf [Editor]; Balz, Ulrich [Other]; Berninghaus, Jochen [Other] Going public - der erfolgreiche Börsengang Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenbourg, 2001 Published in: Lehr- und Handbücher zu Geld, Börse, Bank und Versicherung Sauer, Manfred [Author] 99 Tipps für wirksame Medienpräsenz : Zugang zu Medien und Umgang mit Journalisten ; Pressearbeit und Interviews professionell durchführen ; auch schwierige Themen meistern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, c 2006 Published in: Das professionelle 1 x 1 Ries, Al [Author]; Ries, Laura [Author] PR ist die bessere Werbung! - [1. Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt [Main]: Redline Wirtschaft bei Verl. Moderne Industrie, 2003 Stauber, Jürgen [Author] Voluntary Value Reporting auf Basis der IFRS/IAS : Grundlagen, Inhalte, qualitative Beurteilung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Wien [u.a.]: Lang, 2004 Published in: Beiträge zum Rechnungs-, Finanz- und Revisionswesen ; 53 Hebertinger, Martin [Author] Wertsteigerungsmaße : eine kritische Analyse Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Lang, 2002 Published in: Betriebswirtschaftliche Studien, Rechnungs- und Finanzwesen, Organisation und Institution ; 57 Daub, Claus-Heinrich [Author] Spannungsfeld Unternehmenskommunikation : Perspektiven im Zeitalter der Globalisierung - [2., erw. u. verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Basel: Ed. gesowip, 2000 Bernet, Marcel [Author] Medienarbeit im Netz : Strategie und Praxis der Online-PR ; von E-Mail bis Weblog Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Orell Füssli, 2006 Röttger, Ulrike [Editor] Theorien der Public Relations : Grundlagen und Perspektiven der PR-Forschung - [2., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2009 Cornelissen, Joep [Author] Corporate communication : a guide to theory and practice - [2. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Los Angeles; London [u.a.]: SAGE, c 2008 Kammerer, Jürgen [Author] Beitrag der Produktpolitik zur Corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: GBI-Verl., 1988 Published in: Reihe Produktforschung und Industriedesign ; 300 Adlmaier-Herbst, Dieter Georg [Author]; Schildhauer, Thomas [Author] ; Herbert von Halem Verlag Public Relations und Digitalisierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Herbert von Halem Verlag, [2020] Published in: PR-Praxis ; 32 Mast, Claudia [Author] ; Huck-Sandhu, Simone [Other] Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden - [4., neue und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2010 Published in: UTB ; 2308 ; Betriebswirtschaftslehre, Kommunikationswissenschaft Mast, Claudia [Author] ; Huck-Sandhu, Simone [Other]; Hubbard, Monika [Other] Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden - [3., neu bearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2008 Published in: UTB ; 2308 ; Betriebswirtschaftslehre, Kommunikationswissenschaft Bruhn, Manfred [Author] Integrierte Unternehmenskommunikation : Ansatzpunkte für eine strategische und operative Umsetzung integrierter Kommunikationsarbeit - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1995 Coenenberg, Adolf Gerhard [Editor]; Pohle, Klaus [Editor] ; Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 54 2000 Berlin Internationale Rechnungslegung : Konsequenzen für Unternehmensführung, Rechnungswesen, Standardsetting, Prüfung und Kapitalmarkt ; Kongress-Dokumentation, 54. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 2000 Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, 2001 Küting, Karlheinz [Author] ; Dawo, Sascha [Other]; Heiden, Matthias [Other] Internet und externe Rechnungslegung : Konsequenzen für Publizität, Jahresabschlussprüfung und Rechnungswesenorganisation; mit Tabellen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Verl. Recht und Wirtschaft, 2001 Published in: Schriften des Betriebs-Berater ; 117 Nolting, Tobias [Editor]; Thießen, Ansgar [Other] Krisenmanagement in der Mediengesellschaft : Potenziale und Perspektiven der Krisenkommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2008 Hatch, Mary Jo [Author]; Schultz, Majken [Author] Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, c 2008
L'Etang, Jacquie [Author] Public relations : concepts, practice and critique - [1. publ.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Los Angeles; London: SAGE Publications, 2008
Kasperzak, Rainer [Author] Publizität und Unternehmensnetzwerke : Grundlagen und Gestaltungsmöglichkeiten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: Erich Schmidt, 2003 Published in: Schriften zur Rechnungslegung ; 3
Arlinghaus, Olaf [Editor]; Balz, Ulrich [Other]; Berninghaus, Jochen [Other] Going public - der erfolgreiche Börsengang Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Wien: Oldenbourg, 2001 Published in: Lehr- und Handbücher zu Geld, Börse, Bank und Versicherung
Sauer, Manfred [Author] 99 Tipps für wirksame Medienpräsenz : Zugang zu Medien und Umgang mit Journalisten ; Pressearbeit und Interviews professionell durchführen ; auch schwierige Themen meistern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, c 2006 Published in: Das professionelle 1 x 1
Ries, Al [Author]; Ries, Laura [Author] PR ist die bessere Werbung! - [1. Aufl] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt [Main]: Redline Wirtschaft bei Verl. Moderne Industrie, 2003
Stauber, Jürgen [Author] Voluntary Value Reporting auf Basis der IFRS/IAS : Grundlagen, Inhalte, qualitative Beurteilung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Wien [u.a.]: Lang, 2004 Published in: Beiträge zum Rechnungs-, Finanz- und Revisionswesen ; 53
Hebertinger, Martin [Author] Wertsteigerungsmaße : eine kritische Analyse Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien: Lang, 2002 Published in: Betriebswirtschaftliche Studien, Rechnungs- und Finanzwesen, Organisation und Institution ; 57
Daub, Claus-Heinrich [Author] Spannungsfeld Unternehmenskommunikation : Perspektiven im Zeitalter der Globalisierung - [2., erw. u. verb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Basel: Ed. gesowip, 2000
Bernet, Marcel [Author] Medienarbeit im Netz : Strategie und Praxis der Online-PR ; von E-Mail bis Weblog Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Orell Füssli, 2006
Röttger, Ulrike [Editor] Theorien der Public Relations : Grundlagen und Perspektiven der PR-Forschung - [2., aktualisierte und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2009
Cornelissen, Joep [Author] Corporate communication : a guide to theory and practice - [2. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Los Angeles; London [u.a.]: SAGE, c 2008
Kammerer, Jürgen [Author] Beitrag der Produktpolitik zur Corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: GBI-Verl., 1988 Published in: Reihe Produktforschung und Industriedesign ; 300
Adlmaier-Herbst, Dieter Georg [Author]; Schildhauer, Thomas [Author] ; Herbert von Halem Verlag Public Relations und Digitalisierung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Herbert von Halem Verlag, [2020] Published in: PR-Praxis ; 32
Mast, Claudia [Author] ; Huck-Sandhu, Simone [Other] Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden - [4., neue und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2010 Published in: UTB ; 2308 ; Betriebswirtschaftslehre, Kommunikationswissenschaft
Mast, Claudia [Author] ; Huck-Sandhu, Simone [Other]; Hubbard, Monika [Other] Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden - [3., neu bearb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Lucius & Lucius, 2008 Published in: UTB ; 2308 ; Betriebswirtschaftslehre, Kommunikationswissenschaft
Bruhn, Manfred [Author] Integrierte Unternehmenskommunikation : Ansatzpunkte für eine strategische und operative Umsetzung integrierter Kommunikationsarbeit - [2., überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1995
Coenenberg, Adolf Gerhard [Editor]; Pohle, Klaus [Editor] ; Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 54 2000 Berlin Internationale Rechnungslegung : Konsequenzen für Unternehmensführung, Rechnungswesen, Standardsetting, Prüfung und Kapitalmarkt ; Kongress-Dokumentation, 54. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 2000 Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, 2001
Küting, Karlheinz [Author] ; Dawo, Sascha [Other]; Heiden, Matthias [Other] Internet und externe Rechnungslegung : Konsequenzen für Publizität, Jahresabschlussprüfung und Rechnungswesenorganisation; mit Tabellen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Heidelberg: Verl. Recht und Wirtschaft, 2001 Published in: Schriften des Betriebs-Berater ; 117
Nolting, Tobias [Editor]; Thießen, Ansgar [Other] Krisenmanagement in der Mediengesellschaft : Potenziale und Perspektiven der Krisenkommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2008
Hatch, Mary Jo [Author]; Schultz, Majken [Author] Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass, c 2008
> Media type Skip to next facet Books (801) Wert ausschließen Articles (12) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (5) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (430) Wert ausschließen Stack Collection (60) Wert ausschließen Ask for availability (68) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (376) Wert ausschließen Central Library (152) Wert ausschließen TU Dresden holdings (23) Wert ausschließen Branch Library of Law (6) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (3) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (1) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (2) Wert ausschließen In Copyright (1) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (114) Wert ausschließen Restricted Access (8) Wert ausschließen Without Specification (201) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (662) Wert ausschließen English (169) Wert ausschließen Not determined (2) Wert ausschließen French (1) Wert ausschließen Russian (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (567) Wert ausschließen General (156) Wert ausschließen Sociology (46) Wert ausschließen Jurisprudence (29) Wert ausschließen Computer science (18) Wert ausschließen Political science (15) Wert ausschließen Psychology (14) Wert ausschließen Technology (13) Wert ausschließen Geography (11) Wert ausschließen History (10) Wert ausschließen Art and art history (8) Wert ausschließen Musicology (7) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (5) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (4) Wert ausschließen Philosophy (4) Wert ausschließen Pedagogy (4) Wert ausschließen Mathmatics (3) Wert ausschließen Medicine (3) Wert ausschließen Military science (2) Wert ausschließen Theology and religious studies (2) Wert ausschließen General sciences (1) Wert ausschließen American studies (1) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (1) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (1) Wert ausschließen Slavic studies (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (28) Wert ausschließen Zerfaß, Ansgar (15) Wert ausschließen Mast, Claudia (8) Wert ausschließen Achleitner, Ann-Kristin (6) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (6) Wert ausschließen Langner, Tobias (6) Wert ausschließen Piwinger, Manfred (6) Wert ausschließen Ruisinger, Dominik (6) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (6) Wert ausschließen Adlmaier-Herbst, Dieter Georg (5) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (5) Wert ausschließen Maas, Martina (5) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (5) Wert ausschließen Coombs, W. Timothy (4) Wert ausschließen Deutschland Bundeswehr Universität Hamburg (4) Wert ausschließen Everling, Oliver (4) Wert ausschließen Herbert von Halem Verlag (4) Wert ausschließen Roselieb, Frank (4) Wert ausschließen Röttger, Ulrike (4) Wert ausschließen Spiller, Ralf (4) Wert ausschließen Wagenhofer, Alfred (4) Wert ausschließen Bassen, Alexander (3) Wert ausschließen Bernet, Marcel (3) Wert ausschließen Coenenberg, Adolf Gerhard (3) Wert ausschließen Dahlhoff, Hans-Dieter (3) Wert ausschließen Ewert, Ralf (3) Wert ausschließen Fichter, Klaus (3) Wert ausschließen Gaitanides, Michael (3) Wert ausschließen Helmut-Schmidt-Universität (3) Wert ausschließen Hirsch, Bernhard (3) Wert ausschließen Huck-Sandhu, Simone (3) Wert ausschließen Höpner, Martin (3) Wert ausschließen Küting, Karlheinz (3) Wert ausschließen Liebsch, Katharina (3) Wert ausschließen Lies, Jan (3) Wert ausschließen Lister, Michael (3) Wert ausschließen Matiaske, Wenzel (3) Wert ausschließen Meffert, Heribert (3) Wert ausschließen Muratov, Oleg (3) Wert ausschließen Möhrle, Hartwin (3) Wert ausschließen OECD (3) Wert ausschließen Pfnür, Andreas (3) Wert ausschließen Pleil, Thomas (3) Wert ausschließen Rennhak, Carsten (3) Wert ausschließen Richter, Frank (3) Wert ausschließen Rolke, Lothar (3) Wert ausschließen Runge, Christopher (3) Wert ausschließen Schierenbeck, Henner (3) Wert ausschließen Spachmann, Klaus (3) Wert ausschließen Steinke, Lorenz (3) Wert ausschließen Stumpf, Marcus (3) Wert ausschließen Ternès, Anabel (3) Wert ausschließen Wehmeier, Stefan (3) Wert ausschließen Weisbach, Michael S. (3) Wert ausschließen Ackermann, Ulrike (2) Wert ausschließen Aglietta, Michel (2) Wert ausschließen Arlinghaus, Olaf (2) Wert ausschließen Auer, Michael (2) Wert ausschließen Bach, Stefan (2) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (2) Wert ausschließen Balz, Ulrich (2) Wert ausschließen Becker, Thomas (2) Wert ausschließen Beham, Frank (2) Wert ausschließen Berens, Wolfgang (2) Wert ausschließen Berninghaus, Jochen (2) Wert ausschließen Blättchen, Wolfgang (2) Wert ausschließen Bramsemann, Urs (2) Wert ausschließen Braunberger, Volker (2) Wert ausschließen Brömmling, Ulrich F. (2) Wert ausschließen Böing, Christian (2) Wert ausschließen Bühner, Rolf (2) Wert ausschließen Campus Verlag (2) Wert ausschließen Carl Hanser Verlag (2) Wert ausschließen Clausen, Jens (2) Wert ausschließen Cluse, Michael (2) Wert ausschließen Domsch, Michel E. (2) Wert ausschließen Dorstenstein, Titus (2) Wert ausschließen Drengner, Jan (2) Wert ausschließen Eck, Klaus (2) Wert ausschließen Einhaus, Christian (2) Wert ausschließen Eisenegger, Mark (2) Wert ausschließen Engels, Joerg (2) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (2) Wert ausschließen Femers, Susanne (2) Wert ausschließen Fischer, Thomas M. (2) Wert ausschließen Georg, Katherina (2) Wert ausschließen Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte (2) Wert ausschließen Gleißner, Werner (2) Wert ausschließen Gormley, Todd A. (2) Wert ausschließen Gupta, Vishal K. (2) Wert ausschließen Haas, Marcus (2) Wert ausschließen Hahn, Christopher (2) Wert ausschließen Haumer, Florian (2) Wert ausschließen Heineke, Carsten (2) Wert ausschließen Henckel von Donnersmarck, Marie-Elisabeth (2) Wert ausschließen Hensen, Rebekka (2) Wert ausschließen Hinterhuber, Hans H. (2) Wert ausschließen Hofmann, Thorsten (2) Wert ausschließen Holzinger, Thomas (2) Wert ausschließen Hommel, Ulrich (2) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (809) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (107) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (9) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (5) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (5) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (5) Wert ausschließen Diss online (2) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (2) Wert ausschließen Qucosa (1) Wert ausschließen Show more show less