Skip to contents Acuff, Jerry [Author]; Wood, Wally [Author] The relationship edge : the key to strategic influence and selling succes - [2., rev. and updated ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: Wiley, c 2007 Link, Jörg [Editor] Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Riedel, Kai [Author]; Gresser, Franz Nikolaus [Author] ; Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer Stuttgart Das kundenorientierte Unternehmen : 12 Erfolgsprinzipien für eine konsequente Ausrichtung am Kunden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, Februar 2016 Buttle, Francis A. [Author]; Maklan, Stan [Author] Customer relationship management : concepts and technologies - [3. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 2015 Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [8., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2012 Naß, Stephan [Author] Strategisches Kündigungsverhalten : eine empirische Analyse vertraglicher Endkundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research Ritschel, Falk [Author] Kundenrückgewinnungsmanagement im stationären Einzelhandel - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2011 Published in: Gabler Research / Hallesche Schriften zur Betriebswirtschaft ; 27 Georgi, Dominik [Editor]; Hadwich, Karsten [Editor]; Algesheimer, René [Other]; Bruhn, Manfred [Honoree] Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Buhr, Andreas [Other]; Christiani, Alexander [Other]; Detroy, Erich-Norbert [Other]; Fink, Klaus-J [Other]; Frädrich, Stefan [Other] Das Sales-Master-Training : Ihr Expertenprogramm für Spitzenleistungen im Verkauf - [2., erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011 Wübben, Markus [Author] Analytical CRM : developing and maintaining profitable customer relationships in non-contractual settings - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [7., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Wissenschaft & Praxis Kumar, V. [Author] ; Reinartz, Werner J. [Other] Customer relationship management : a databased approach Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: Wiley, 2006 Rapp, Reinhold [Author] Customer Relationship Management : das neue Konzept zur Revolutionierung der Kundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York, NY: Campus-Verl., 2000 Raab, Gerhard [Author]; Werner, Nicole [Author] Customer Relationship Management : Aufbau dauerhafter und profitabler Kundenbeziehungen ; mit 57 Abbildungen und 10 Tabellen - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Verl. Recht und Wirtschaft, 2009 Published in: Arbeitshefte Führungspsychologie ; 46.2009 Schönitz, Marie-Sophie [Author] ; Technische Universität Dresden From digitalization to broken hearts: Interdisziplinäre Konzepte, Studien und Implikationen für das Relationship Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 01.03.2021 Wille, Kai [Author] Customer Equity : Grundlagen der kundenwertorientierten Unternehmungsführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research Woodside, Arch G. [Editor]; Baxter, Roger [Editor] Deep knowledge of B2B relationships within and across borders - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald, 2013 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 200 Nolte, Bernd [Author] Marketing konkret : überprüfen Sie Ihr Marketing wie es ist und entdecken Sie wie es besser sein könnte ; [zum Selbermachen, mit vielen Cheklisten und Praxisbeispielen] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH, 2004 Reinecke, Sabine [Author] ; Dittrich, Sabine [Other] Kundenbindung als Kernaufgabe im Marketing : Kundenpotentiale langfristig ausschöpfen - [2., überarb. und erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. St. Gallen: Verlag Thexis, 2002
Acuff, Jerry [Author]; Wood, Wally [Author] The relationship edge : the key to strategic influence and selling succes - [2., rev. and updated ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: Wiley, c 2007
Link, Jörg [Editor] Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Riedel, Kai [Author]; Gresser, Franz Nikolaus [Author] ; Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer Stuttgart Das kundenorientierte Unternehmen : 12 Erfolgsprinzipien für eine konsequente Ausrichtung am Kunden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag, Februar 2016
Buttle, Francis A. [Author]; Maklan, Stan [Author] Customer relationship management : concepts and technologies - [3. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 2015
Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [8., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler [u.a.], 2012
Naß, Stephan [Author] Strategisches Kündigungsverhalten : eine empirische Analyse vertraglicher Endkundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research
Ritschel, Falk [Author] Kundenrückgewinnungsmanagement im stationären Einzelhandel - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2011 Published in: Gabler Research / Hallesche Schriften zur Betriebswirtschaft ; 27
Georgi, Dominik [Editor]; Hadwich, Karsten [Editor]; Algesheimer, René [Other]; Bruhn, Manfred [Honoree] Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Buhr, Andreas [Other]; Christiani, Alexander [Other]; Detroy, Erich-Norbert [Other]; Fink, Klaus-J [Other]; Frädrich, Stefan [Other] Das Sales-Master-Training : Ihr Expertenprogramm für Spitzenleistungen im Verkauf - [2., erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011
Wübben, Markus [Author] Analytical CRM : developing and maintaining profitable customer relationships in non-contractual settings - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
Homburg, Christian [Editor] Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen - [7., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Wissenschaft & Praxis
Kumar, V. [Author] ; Reinartz, Werner J. [Other] Customer relationship management : a databased approach Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: Wiley, 2006
Rapp, Reinhold [Author] Customer Relationship Management : das neue Konzept zur Revolutionierung der Kundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York, NY: Campus-Verl., 2000
Raab, Gerhard [Author]; Werner, Nicole [Author] Customer Relationship Management : Aufbau dauerhafter und profitabler Kundenbeziehungen ; mit 57 Abbildungen und 10 Tabellen - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Verl. Recht und Wirtschaft, 2009 Published in: Arbeitshefte Führungspsychologie ; 46.2009
Schönitz, Marie-Sophie [Author] ; Technische Universität Dresden From digitalization to broken hearts: Interdisziplinäre Konzepte, Studien und Implikationen für das Relationship Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dresden, 01.03.2021
Wille, Kai [Author] Customer Equity : Grundlagen der kundenwertorientierten Unternehmungsführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verl., 2005 Published in: Gabler Edition Wissenschaft
Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research
Woodside, Arch G. [Editor]; Baxter, Roger [Editor] Deep knowledge of B2B relationships within and across borders - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald, 2013 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 200
Nolte, Bernd [Author] Marketing konkret : überprüfen Sie Ihr Marketing wie es ist und entdecken Sie wie es besser sein könnte ; [zum Selbermachen, mit vielen Cheklisten und Praxisbeispielen] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH, 2004
Reinecke, Sabine [Author] ; Dittrich, Sabine [Other] Kundenbindung als Kernaufgabe im Marketing : Kundenpotentiale langfristig ausschöpfen - [2., überarb. und erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. St. Gallen: Verlag Thexis, 2002
> Media type Skip to next facet Articles (2.205) Wert ausschließen Books (1.186) Wert ausschließen Videos (19) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (7) Wert ausschließen Conference Proceedings (7) Wert ausschließen Thesis (5) Wert ausschließen Standards (4) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (538) Wert ausschließen Stack Collection (59) Wert ausschließen Ask for availability (45) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (539) Wert ausschließen Central Library (87) Wert ausschließen TU Dresden holdings (13) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (9) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (4) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (78) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (13) Wert ausschließen In Copyright (6) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (4) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (1) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (1.217) Wert ausschließen Restricted Access (42) Wert ausschließen Without Specification (1.588) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet English (2.007) Wert ausschließen German (806) Wert ausschließen Not determined (592) Wert ausschließen Persian (30) Wert ausschließen Indonesian (26) Wert ausschließen Ndonga (11) Wert ausschließen Russian (10) Wert ausschließen French (9) Wert ausschließen Spanish (7) Wert ausschließen Polish (4) Wert ausschließen Arabic (3) Wert ausschließen Croatian (3) Wert ausschließen Portuguese (2) Wert ausschließen Turkish (2) Wert ausschließen Ukrainian (2) Wert ausschließen Chinese (1) Wert ausschließen Dutch (1) Wert ausschließen Lithuanian (1) Wert ausschließen Serbian (1) Wert ausschließen Vietnamese (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (1.216) Wert ausschließen Technology (224) Wert ausschließen General (198) Wert ausschließen Computer science (130) Wert ausschließen Medicine (122) Wert ausschließen Geography (86) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (83) Wert ausschließen Sociology (82) Wert ausschließen Psychology (59) Wert ausschließen Mathmatics (40) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (36) Wert ausschließen Physics (28) Wert ausschließen History (25) Wert ausschließen Pedagogy (25) Wert ausschließen Biology (23) Wert ausschließen Jurisprudence (23) Wert ausschließen Political science (14) Wert ausschließen Sports science (14) Wert ausschließen Philosophy (13) Wert ausschließen Art and art history (11) Wert ausschließen Theology and religious studies (10) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (9) Wert ausschließen Military science (7) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (5) Wert ausschließen Musicology (5) Wert ausschließen General sciences (4) Wert ausschließen American studies (2) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (2) Wert ausschließen Classical philology (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (33) Wert ausschließen Homburg, Christian (18) Wert ausschließen World Bank (13) Wert ausschließen Safari, an O’Reilly Media Company (11) Wert ausschließen Quiñones, Daniela (10) Wert ausschließen Edvardsson, Bo (9) Wert ausschließen Rusu, Cristian (9) Wert ausschließen Alamsjah, Firdaus (8) Wert ausschließen Boshoff, C. (8) Wert ausschließen Elidjen, Elidjen (8) Wert ausschließen Hollebeek, Linda D. (8) Wert ausschließen Kühner, Anja (8) Wert ausschließen Nitsche, Martin (8) Wert ausschließen Sasmoko, Sasmoko (8) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (8) Wert ausschließen Terblanche, N. S. (8) Wert ausschließen Ahn, Jiseon (7) Wert ausschließen Hussein, Ananda Sabil (7) Wert ausschließen Stauss, Bernd (7) Wert ausschließen Back, Ki-Joon (6) Wert ausschließen Kim, Hak-Seon (6) Wert ausschließen Klaus, Phil (6) Wert ausschließen Krafft, Manfred (6) Wert ausschließen Maklan, Stan (6) Wert ausschließen Rahman, Zillur (6) Wert ausschließen Rather, Raouf Ahmad (6) Wert ausschließen Sunaryo (6) Wert ausschließen Walters, Jeannie (6) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (6) Wert ausschließen Aickelin, Uwe (5) Wert ausschließen Celia, Helen (5) Wert ausschließen Chen, Nan (5) Wert ausschließen Fink, Klaus-J (5) Wert ausschließen Frank, Leonhard (5) Wert ausschließen Freytag, Andreas (5) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (5) Wert ausschließen Gouthier, Matthias (5) Wert ausschließen Gustafsson, Anders (5) Wert ausschließen Günter, Bernd (5) Wert ausschließen Heinonen, Kristina (5) Wert ausschließen Helkkula, Anu (5) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (5) Wert ausschließen Hinterhuber, Hans H. (5) Wert ausschließen Hippner, Hajo (5) Wert ausschließen Klaus, Philipp (5) Wert ausschließen Le, Angelina Nhat Hanh (5) Wert ausschließen Lipkin, Michaela (5) Wert ausschließen Mihardjo, Leonardus W. Wasono (5) Wert ausschließen Opresnik, Marc Oliver (5) Wert ausschließen Rojas, Luis (5) Wert ausschließen Schüller, Anne M. (5) Wert ausschließen Siebers, Peer-Olaf (5) Wert ausschließen Singh, Ranjit (5) Wert ausschließen Swoboda, Bernhard (5) Wert ausschließen Wiesner, Knut A. (5) Wert ausschließen Woodside, Arch G. (5) Wert ausschließen Agarwal, Suman (4) Wert ausschließen Ahonen, Riitta (4) Wert ausschließen Albers, Sönke (4) Wert ausschließen Batat, Wided (4) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (4) Wert ausschließen Bonfanti, Angelo (4) Wert ausschließen Bullinger, Hans-Jörg (4) Wert ausschließen Burton, Jamie (4) Wert ausschließen Calza, Francesco (4) Wert ausschließen Chanock, Martin (4) Wert ausschließen Chen, Ja-Shen (4) Wert ausschließen Clegg, Chris (4) Wert ausschließen Ekinci, Yuksel (4) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (4) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (4) Wert ausschließen Fisk, Raymond P. (4) Wert ausschließen Foscht, Thomas (4) Wert ausschließen Fuchs, Gerhard (4) Wert ausschließen Gahler, Markus (4) Wert ausschließen Hadwich, Karsten (4) Wert ausschließen Han, Heesup (4) Wert ausschließen Helm, Sabrina (4) Wert ausschließen Helmke, Stefan (4) Wert ausschließen ISO International Organization for Standardization (4) Wert ausschließen ISO Internationale Organisation für Normung (4) Wert ausschließen ISO Organisation Internationale de Normalisation (4) Wert ausschließen ISO/TC 312 Excellence in service (4) Wert ausschließen ISO/TC 312 Service Excellence (4) Wert ausschließen International Finance Corporation (4) Wert ausschließen Johnston, Robert (4) Wert ausschließen Joshi, Sujata (4) Wert ausschließen Kaushal, Vaishali (4) Wert ausschließen Khan, Imran (4) Wert ausschließen Labenz, Franziska (4) Wert ausschließen Lattemann, Christoph (4) Wert ausschließen Lee, Seonjeong (Ally) (4) Wert ausschließen Lemon, Katherine N. (4) Wert ausschließen Mahr, Dominik (4) Wert ausschließen Melero-Polo, Iguácel (4) Wert ausschließen Michelli, Joseph A. (4) Wert ausschließen Neslin, Scott A. (4) Wert ausschließen Nufer, Gerd (4) Wert ausschließen Pandiya, Bhartrihari (4) Wert ausschließen Patrício, Lia (4) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (1.306) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (372) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (371) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (208) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (153) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (120) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (117) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (116) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (78) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (73) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (67) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (57) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (44) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (CrossRef) (20) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (19) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (16) Wert ausschließen Diss online (16) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (16) Wert ausschließen Growing Science (CrossRef) (15) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (14) Wert ausschließen Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS) (CrossRef) (14) Wert ausschließen IGI Global (CrossRef) (13) Wert ausschließen Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health) (CrossRef) (13) Wert ausschließen Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS) (CrossRef) (11) Wert ausschließen Springer Berlin Heidelberg (CrossRef) (11) Wert ausschließen AOSIS (CrossRef) (9) Wert ausschließen Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Engineering and Sciences Publication - BEIESP (CrossRef) (9) Wert ausschließen Cambridge University Press (CUP) (CrossRef) (9) Wert ausschließen Eighteenth Century Collections Online / ECCO (9) Wert ausschließen Hindawi Limited (CrossRef) (8) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH (CrossRef) (8) Wert ausschließen Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET (CrossRef) (7) Wert ausschließen International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology (IJRASET) (CrossRef) (7) Wert ausschließen Oxford University Press (OUP) (CrossRef) (7) Wert ausschließen Seventh Sense Research Group Journals (CrossRef) (7) Wert ausschließen Galore Knowledge Publication Pvt. Ltd. (CrossRef) (6) Wert ausschließen Association for Computing Machinery (ACM) (CrossRef) (5) Wert ausschließen EJournal Publishing (CrossRef) (5) Wert ausschließen EconJournals (CrossRef) (5) Wert ausschließen Emerald Publishing Limited (CrossRef) (5) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences II Archive (5) Wert ausschließen Journal of Business Research - Turk (CrossRef) (5) Wert ausschließen Publishing House Helvetica (Publications) (CrossRef) (5) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (5) Wert ausschließen Scientific Journal Publishers Ltd (CrossRef) (5) Wert ausschließen Springer Nature Switzerland (CrossRef) (5) Wert ausschließen Stellenbosch University (CrossRef) (5) Wert ausschließen Universitas Udayana (CrossRef) (5) Wert ausschließen University of Bayreuth: ERef Bayreuth (5) Wert ausschließen Vilnius Gediminas Technical University (CrossRef) (5) Wert ausschließen AIP Publishing (CrossRef) (4) Wert ausschließen AMH International Conferences and Seminars Organizing LLC (CrossRef) (4) Wert ausschließen Academy of Taiwan Information Systems Research (CrossRef) (4) Wert ausschließen Carleton University (CrossRef) (4) Wert ausschließen Centre for Evaluation in Education and Science (CEON/CEES) (CrossRef) (4) Wert ausschließen Consortia Academia Publishing (CrossRef) (4) Wert ausschließen Emerald Group Publishing Limited (CrossRef) (4) Wert ausschließen Federal Scientific Center for Medical and Preventive Health Risk Management Technologies (CrossRef) (4) Wert ausschließen Foundation of Computer Science (CrossRef) (4) Wert ausschließen IOP Publishing (CrossRef) (4) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (4) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (4) Wert ausschließen LLC CPC Business Perspectives (CrossRef) (4) Wert ausschließen Nautos (ISO-Normen) (4) Wert ausschließen Research Centre of Industrial Problems of Development of NAS of Ukraine (CrossRef) (4) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (4) Wert ausschließen The Korea Contents Association (CrossRef) (4) Wert ausschließen University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management (CrossRef) (4) Wert ausschließen British Editorial Society of Bone & Joint Surgery (CrossRef) (3) Wert ausschließen Centre for Business and Economic Research (CrossRef) (3) Wert ausschließen Centre for Customs and Excise Studies Pty Ltd (CrossRef) (3) Wert ausschließen EPRA JOURNALS (CrossRef) (3) Wert ausschließen EUSER (CrossRef) (3) Wert ausschließen Eleyon Publishers (CrossRef) (3) Wert ausschließen Indian Society for Education and Environment (CrossRef) (3) Wert ausschließen International Journal of Innovative Research & Development (GlobeEdu) (CrossRef) (3) Wert ausschließen International Society for Performance Improvement (CrossRef) (3) Wert ausschließen JMIR Publications Inc. (CrossRef) (3) Wert ausschließen Kyiv University of Law of NAS of Ukraine (CrossRef) (3) Wert ausschließen Macrothink Institute, Inc. (CrossRef) (3) Wert ausschließen Medknow (CrossRef) (3) Wert ausschließen Mykolayiv National Agrarian University (CrossRef) (3) Wert ausschließen Ninety Nine Publication (CrossRef) (3) Wert ausschließen Scholar Publishing (CrossRef) (3) Wert ausschließen The Convergence Tourism Contents Society (CrossRef) (3) Wert ausschließen The Korean Academic Association of Business Administration (CrossRef) (3) Wert ausschließen Universitas Mercu Buana (CrossRef) (3) Wert ausschließen University of Economics - Varna (CrossRef) (3) Wert ausschließen Westburn Publishers (CrossRef) (3) Wert ausschließen Addleton Academic Publishers (CrossRef) (2) Wert ausschließen American Psychological Association (APA) (CrossRef) (2) Wert ausschließen Brno University of Technology (CrossRef) (2) Wert ausschließen Clute Institute (CrossRef) (2) Wert ausschließen Cognizant, LLC (CrossRef) (2) Wert ausschließen Duncker & Humblot GmbH (CrossRef) (2) Wert ausschließen European Scientific Institute, ESI (CrossRef) (2) Wert ausschließen FECAP Fundacao Escola de Comercio Alvares (CrossRef) (2) Wert ausschließen Graduate Program of Management and Business, Bogor Agricultural University (CrossRef) (2) Wert ausschließen IACSIT Press (CrossRef) (2) Wert ausschließen IJRSSH Publication (CrossRef) (2) Wert ausschließen Show more show less