Skip to contents Petras, André [Author]; Bazil, Vazrik [Author] Wie die Marke zur Zielgruppe kommt : optimale Kundenansprache mit Semiometrie - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler Media Daten Verl., 2008 Herrmann, Andreas [Author] Nachfrageorientierte Produktgestaltung : ein Ansatz auf Basis der "means-end"-Theorie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1996 Published in: Neue betriebswirtschaftliche Forschung ; 202 Dziemba, Oliver [Author]; Wenzel, Eike [Author] Marketing 2020 : die elf neuen Zielgruppen - wie sie leben, was sie kaufen Books View online Schließen > Access ... to E-book via ProQuest Ebook Central Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Campus Verlag GmbH, 2009 ; Online-Ausg., [S.l.]: eblib Peters, Anja [Other]; Dütschke, Elisabeth [Other] Zur Nutzerakzeptanz von Elektromobilität : Analyse aus Expertensicht Books View online Schließen > Access ... to E-book (Volltext ; Volltext ; PDF document ; freely accessible) Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Karlsruhe: Fraunhofer ISI, 2010 Häusel, Hans-Georg [Author]; Henzler, Harald [Author] Buyer Personas : wie man seine Zielgruppen erkennt und begeistert - [1. Auflage] Books View online Schließen > Access ... to E-book via Content-Select (Volltext) Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2018 Published in: Haufe Fachbuch Alex, Stefanie [Author] ; Robra-Bissantz, Susanne [Degree supervisor]; Fritz, Wolfgang [Degree supervisor] 360-Grad-Personas zur kundenorientierten Entwicklung von Mobilitäts- und automobilen Finanzdienstleistungen : Konzeption, Umsetzung und Anwendung Books View online Schließen > Access ... to E-book via Resolving system ... to E-book via German National Library Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig: Technische Universität Braunschweig, 2024
Petras, André [Author]; Bazil, Vazrik [Author] Wie die Marke zur Zielgruppe kommt : optimale Kundenansprache mit Semiometrie - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler Media Daten Verl., 2008
Herrmann, Andreas [Author] Nachfrageorientierte Produktgestaltung : ein Ansatz auf Basis der "means-end"-Theorie Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1996 Published in: Neue betriebswirtschaftliche Forschung ; 202
Dziemba, Oliver [Author]; Wenzel, Eike [Author] Marketing 2020 : die elf neuen Zielgruppen - wie sie leben, was sie kaufen Books View online Schließen > Access ... to E-book via ProQuest Ebook Central Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Campus Verlag GmbH, 2009 ; Online-Ausg., [S.l.]: eblib
Peters, Anja [Other]; Dütschke, Elisabeth [Other] Zur Nutzerakzeptanz von Elektromobilität : Analyse aus Expertensicht Books View online Schließen > Access ... to E-book (Volltext ; Volltext ; PDF document ; freely accessible) Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Karlsruhe: Fraunhofer ISI, 2010
Häusel, Hans-Georg [Author]; Henzler, Harald [Author] Buyer Personas : wie man seine Zielgruppen erkennt und begeistert - [1. Auflage] Books View online Schließen > Access ... to E-book via Content-Select (Volltext) Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2018 Published in: Haufe Fachbuch
Alex, Stefanie [Author] ; Robra-Bissantz, Susanne [Degree supervisor]; Fritz, Wolfgang [Degree supervisor] 360-Grad-Personas zur kundenorientierten Entwicklung von Mobilitäts- und automobilen Finanzdienstleistungen : Konzeption, Umsetzung und Anwendung Books View online Schließen > Access ... to E-book via Resolving system ... to E-book via German National Library Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Braunschweig: Technische Universität Braunschweig, 2024
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (2) Wert ausschließen Central Library (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (2) Wert ausschließen Without Specification (2) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (6) Wert ausschließen Technology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Alex, Stefanie (1) Wert ausschließen Bazil, Vazrik (1) Wert ausschließen Dziemba, Oliver (1) Wert ausschließen Dütschke, Elisabeth (1) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (1) Wert ausschließen Henzler, Harald (1) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (1) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (1) Wert ausschließen Peters, Anja (1) Wert ausschließen Petras, André (1) Wert ausschließen Robra-Bissantz, Susanne (1) Wert ausschließen Wenzel, Eike (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (5) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (1) Wert ausschließen Show more show less