Skip to contents Leong, Che Kan [Other] Developmental and acquired dyslexia : neuropsychological and neurolinguistic perspectives Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht [u.a.]: Kluwer Academic, 1995 Published in: Neuropsychology and cognition ; 9 Reid, Gavin [Author] Dyslexia : a practitioner's handbook - [4th ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chichester [u.a.]: Wiley-Blackwell, c 2009 Heine, Angela [Editor] Lehr-Lern-Forschung unter neurowissenschaftlicher Perspektive : Ergebnisse der zweiten Förderphase des Programms NIL: Neurowissenschaften, Instruktion, Lernen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Münster; München; Berlin [u.a.]: Waxmann, 2011 Blachman, Benita A. [Editor] Foundations of reading acquisition and dyslexia : implications for early intervention Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mahwah, N.J.; London: L. Erlbaum, 1997 Stadie, Nicole [Author]; Schröder, Astrid [Author] Kognitiv orientierte Sprachtherapie : Methoden, Material und Evaluation für Aphasie, Dyslexie und Dysgraphie ; [mit dem Plus im Web] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Jena: Elsevier, Urban & Fischer, 2009 Verband Dyslexie Schweiz Legasthenie und Fremdsprachen : Bericht zur 11. Tagung des Verbandes Dyslexie Schweiz am 2. Juni 2007, Universität Zürich-Irchel in Zürich Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Brütten: Verb. Dyslexie Schweiz, [2007] Baumert, Andreas [Author] Leichte Sprache - einfache Sprache : Literaturrecherche, Interpretation, Entwicklung Books View online Schließen > Access http://serwiss.bib.hs-hannover.de/frontdoor/index/index/docId/697 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hannover: Hochschule Hannover, [2016] Tønnessen, Finn Egil [Author]; Uppstad, Per Henning [Author] Can We Read Letters? Reflections on Fundamental Issues in Reading and Dyslexia Research Books View online Schließen > Access https://www.jstor.org/stable/10.1163/j.ctv2gjwtft Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leiden; Boston: Brill | Sense, 2015 Fischer, Wolfgang [Author] "Legastheniker zu schreipn, das is schwär, Leggasdeniga zu sien noch fil mer" : Einzelfallanalysen, fallgruppenübergreifende Komparationen und empirisch begründete Subtypisierung bei lese- und rechtschreibschwachen Kindern- und Jugendlichen ; Begründung eines multimodalen, tätigkeitsorientierten und störungsspezifischen LRS-Diagnostik- und Fördermodells Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1010586971/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Online-Ausg.:: 2011, [2011] Aguilar Isaías, Yolanda Angélica [Author] Neuropsychologische Profile von mexikanischen und deutschen Kindern mit Lese- Rechtschreibstörungen : eine vergleichende Studie Books View online Schließen > Access More information on the full text Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [2007] Aguilar Isaías, Yolanda Angélica [Author] Neuropsychologische Profile von mexikanischen und deutschen Kindern mit Lese-Rechtschreibstörungen : eine vergleichende Studie Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/985668431/34 kostenfrei http://tobias-lib.ub.uni-tuebingen.de/volltexte/2007/3009/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Klein, Kristina Isabella [Author] Zur Bedeutung von orthographischen Fragmentwissen für die Lese- und Rechtschreibstörung Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/989948463/34 kostenfrei http://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2008/0543/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Brunsting, Monika [Author] ; Haupt Verlag Legasthenie zwischen Coming-out und keiner merkts : wie man mit Dyslexie zurechtkommen kann: Erwachsene Betroffene berichten - [1. Auflage] Books View online Schließen > Access https://elibrary.utb.de/doi/book/10.2445/9783258479811 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Haupt, [2016] ; 2022 Elliott, Julian [Author]; Grigorenko, Elena L. [Author] The dyslexia debate Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY: Cambridge University Press, 2014 Published in: Cambridge studies in cognitive and perceptual development ; 14 Burkhardt, Jana [Author] CANDIDATE GENE ASSOCIATION STUDIES IN GERMAN DYSLEXIC COHORTS Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1299301649/34 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Universitätsbibliothek Leipzig, 2023 Stahl, Kristina [Author] ; Schoser, Benedikt [Degree supervisor] Klinische Untersuchung zur Dyslexie bei Myotoner Dystrophie Typ 1 und Bildungsniveau bei Patienten mit Myotonen Dystrophien Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1163949051/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2018 Schmitt, Andreas [Author] ; Lachmann, Thomas [Degree supervisor] What makes a letter a letter? – New evidence for letter-specific processing strategies Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1122110987/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Kaiserslautern: Technische Universität Kaiserslautern, 2016 Schumacher, Rebecca [Author] ; Burchert, Frank [Degree supervisor]; Ablinger-Borowski, Irene [Degree supervisor]; Ablinger-Borowski, Irene [Other]; Domahs, Frank [Other] Diagnostik erworbener Dyslexien bei deutschsprachigen Personen mit Dyslexie : Entwicklung eines modellgeleiteten Testverfahrens zur Differentialdiagnose erworbener Dyslexien (DYMO) & vergleichende Fallstudien Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1263644457/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Potsdam: Universität Potsdam, 2022 Holz, Heiko [Author] ; Eberhard Karls Universität Tübingen Design, development, and evaluation of research tools for evidence-based learning: a digital game-based spelling training for German primary school children Books View online Schließen > Access More information on the full text Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen, 2020 Zwobada rosel, Jacqueline [Author] Communication familiale et troubles de l'acquisition du langage. Qui parle et d'où à travers le symptôme ? Articles View online Schließen > Access https://www.persee.fr/doc/pluri_1157-5069_1988_sup_1_1_919 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Published in: Plurilinguismes ; Vol. 1, n° 1, pp. 121-132
Leong, Che Kan [Other] Developmental and acquired dyslexia : neuropsychological and neurolinguistic perspectives Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Dordrecht [u.a.]: Kluwer Academic, 1995 Published in: Neuropsychology and cognition ; 9
Reid, Gavin [Author] Dyslexia : a practitioner's handbook - [4th ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chichester [u.a.]: Wiley-Blackwell, c 2009
Heine, Angela [Editor] Lehr-Lern-Forschung unter neurowissenschaftlicher Perspektive : Ergebnisse der zweiten Förderphase des Programms NIL: Neurowissenschaften, Instruktion, Lernen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Münster; München; Berlin [u.a.]: Waxmann, 2011
Blachman, Benita A. [Editor] Foundations of reading acquisition and dyslexia : implications for early intervention Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mahwah, N.J.; London: L. Erlbaum, 1997
Stadie, Nicole [Author]; Schröder, Astrid [Author] Kognitiv orientierte Sprachtherapie : Methoden, Material und Evaluation für Aphasie, Dyslexie und Dysgraphie ; [mit dem Plus im Web] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Jena: Elsevier, Urban & Fischer, 2009
Verband Dyslexie Schweiz Legasthenie und Fremdsprachen : Bericht zur 11. Tagung des Verbandes Dyslexie Schweiz am 2. Juni 2007, Universität Zürich-Irchel in Zürich Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Brütten: Verb. Dyslexie Schweiz, [2007]
Baumert, Andreas [Author] Leichte Sprache - einfache Sprache : Literaturrecherche, Interpretation, Entwicklung Books View online Schließen > Access http://serwiss.bib.hs-hannover.de/frontdoor/index/index/docId/697 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hannover: Hochschule Hannover, [2016]
Tønnessen, Finn Egil [Author]; Uppstad, Per Henning [Author] Can We Read Letters? Reflections on Fundamental Issues in Reading and Dyslexia Research Books View online Schließen > Access https://www.jstor.org/stable/10.1163/j.ctv2gjwtft Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leiden; Boston: Brill | Sense, 2015
Fischer, Wolfgang [Author] "Legastheniker zu schreipn, das is schwär, Leggasdeniga zu sien noch fil mer" : Einzelfallanalysen, fallgruppenübergreifende Komparationen und empirisch begründete Subtypisierung bei lese- und rechtschreibschwachen Kindern- und Jugendlichen ; Begründung eines multimodalen, tätigkeitsorientierten und störungsspezifischen LRS-Diagnostik- und Fördermodells Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1010586971/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Online-Ausg.:: 2011, [2011]
Aguilar Isaías, Yolanda Angélica [Author] Neuropsychologische Profile von mexikanischen und deutschen Kindern mit Lese- Rechtschreibstörungen : eine vergleichende Studie Books View online Schließen > Access More information on the full text Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [2007]
Aguilar Isaías, Yolanda Angélica [Author] Neuropsychologische Profile von mexikanischen und deutschen Kindern mit Lese-Rechtschreibstörungen : eine vergleichende Studie Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/985668431/34 kostenfrei http://tobias-lib.ub.uni-tuebingen.de/volltexte/2007/3009/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.
> Access https://d-nb.info/985668431/34 kostenfrei http://tobias-lib.ub.uni-tuebingen.de/volltexte/2007/3009/ Show more show less
Klein, Kristina Isabella [Author] Zur Bedeutung von orthographischen Fragmentwissen für die Lese- und Rechtschreibstörung Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/989948463/34 kostenfrei http://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2008/0543/ Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.
> Access https://d-nb.info/989948463/34 kostenfrei http://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2008/0543/ Show more show less
Brunsting, Monika [Author] ; Haupt Verlag Legasthenie zwischen Coming-out und keiner merkts : wie man mit Dyslexie zurechtkommen kann: Erwachsene Betroffene berichten - [1. Auflage] Books View online Schließen > Access https://elibrary.utb.de/doi/book/10.2445/9783258479811 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Haupt, [2016] ; 2022
Elliott, Julian [Author]; Grigorenko, Elena L. [Author] The dyslexia debate Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY: Cambridge University Press, 2014 Published in: Cambridge studies in cognitive and perceptual development ; 14
Burkhardt, Jana [Author] CANDIDATE GENE ASSOCIATION STUDIES IN GERMAN DYSLEXIC COHORTS Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1299301649/34 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Leipzig: Universitätsbibliothek Leipzig, 2023
Stahl, Kristina [Author] ; Schoser, Benedikt [Degree supervisor] Klinische Untersuchung zur Dyslexie bei Myotoner Dystrophie Typ 1 und Bildungsniveau bei Patienten mit Myotonen Dystrophien Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1163949051/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2018
Schmitt, Andreas [Author] ; Lachmann, Thomas [Degree supervisor] What makes a letter a letter? – New evidence for letter-specific processing strategies Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1122110987/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Kaiserslautern: Technische Universität Kaiserslautern, 2016
Schumacher, Rebecca [Author] ; Burchert, Frank [Degree supervisor]; Ablinger-Borowski, Irene [Degree supervisor]; Ablinger-Borowski, Irene [Other]; Domahs, Frank [Other] Diagnostik erworbener Dyslexien bei deutschsprachigen Personen mit Dyslexie : Entwicklung eines modellgeleiteten Testverfahrens zur Differentialdiagnose erworbener Dyslexien (DYMO) & vergleichende Fallstudien Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1263644457/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Potsdam: Universität Potsdam, 2022
Holz, Heiko [Author] ; Eberhard Karls Universität Tübingen Design, development, and evaluation of research tools for evidence-based learning: a digital game-based spelling training for German primary school children Books View online Schließen > Access More information on the full text Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Tübingen, 2020
Zwobada rosel, Jacqueline [Author] Communication familiale et troubles de l'acquisition du langage. Qui parle et d'où à travers le symptôme ? Articles View online Schließen > Access https://www.persee.fr/doc/pluri_1157-5069_1988_sup_1_1_919 Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Published in: Plurilinguismes ; Vol. 1, n° 1, pp. 121-132
> Media type Skip to next facet Articles (106) Wert ausschließen Books (56) Wert ausschließen Thesis (3) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (18) Wert ausschließen Stack Collection (6) Wert ausschließen Ask for availability (3) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Central Library (15) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (7) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (4) Wert ausschließen Departmental Library DrePunct (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (22) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (114) Wert ausschließen Restricted Access (2) Wert ausschließen Without Specification (23) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet French (54) Wert ausschließen English (48) Wert ausschließen German (31) Wert ausschließen Not determined (30) Wert ausschließen Czech (4) Wert ausschließen Dutch (4) Wert ausschließen Slovak (4) Wert ausschließen Spanish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Pedagogy (61) Wert ausschließen Psychology (55) Wert ausschließen Medicine (45) Wert ausschließen Sociology (27) Wert ausschließen Biology (25) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (22) Wert ausschließen Art and art history (12) Wert ausschließen Technology (12) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (5) Wert ausschließen General (4) Wert ausschließen Economics (4) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen American studies (2) Wert ausschließen History (2) Wert ausschließen Geography (1) Wert ausschließen Mathmatics (1) Wert ausschließen Physics (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Fijalkow, Jacques (4) Wert ausschließen Valdois, S. (4) Wert ausschließen Valdois, Sylviane (4) Wert ausschließen Casselyn, Marina (3) Wert ausschließen Reid, Gavin (3) Wert ausschließen Ablinger-Borowski, Irene (2) Wert ausschließen Aimard, P. (2) Wert ausschließen Aryan van der Leij (2) Wert ausschließen Borel-Maisonny, Suzanne (2) Wert ausschließen Bouvier-Chaverot, Marjorie (2) Wert ausschließen Brunsting, Monika (2) Wert ausschließen Bussy, Gérald (2) Wert ausschließen Costard, Sylvia (2) Wert ausschließen Curie, Aurore (2) Wert ausschließen Des Portes, Vincent (2) Wert ausschließen Domahs, Frank (2) Wert ausschließen Elliott, Julian (2) Wert ausschließen Fawcett, Angela (2) Wert ausschließen Foucambert, Jean (2) Wert ausschließen Frenay, Charlotte (2) Wert ausschließen G., F. (2) Wert ausschließen Galifret-Granjon, Nadine (2) Wert ausschließen Granjon, Nadine (2) Wert ausschließen Grigorenko, Elena L. (2) Wert ausschließen Guay, Marie-Claude (2) Wert ausschließen Haupt Verlag (2) Wert ausschließen Herbillon, Vania (2) Wert ausschließen Holz, Heiko (2) Wert ausschließen Jamshidifarsani, Hossein (2) Wert ausschließen Kerkhoff, Georg (2) Wert ausschließen Kohen-Raz, Reuven (2) Wert ausschließen Krifi-Papoz, Sonia (2) Wert ausschließen Lachmann, Thomas (2) Wert ausschließen Lenka Nováková (2) Wert ausschließen Lobier, Muriel (2) Wert ausschließen Marendaz, Christian (2) Wert ausschließen Martinet, Catherine (2) Wert ausschließen McDougall, Siné (2) Wert ausschließen Morgon, A. (2) Wert ausschließen N’Guyen-Morel, Marie-Ange (2) Wert ausschließen Peiffer, Elsa (2) Wert ausschließen Racle, Gabriel (2) Wert ausschließen Reinhart, Stefan (2) Wert ausschließen Roudinesco (2) Wert ausschließen Rougeot, Christelle (2) Wert ausschließen Rousselle, Christophe (2) Wert ausschließen Schumacher, Rebecca (2) Wert ausschließen Simon, Jean (2) Wert ausschließen Stambak, Mira (2) Wert ausschließen Trélat (2) Wert ausschließen Trélat, J. (2) Wert ausschließen Vieville, Laure (2) Wert ausschließen Walch, Jean-Pierre (2) Wert ausschließen Weil, Dominique (2) Wert ausschließen Woollven, Marianne (2) Wert ausschließen Zazzo, René (2) Wert ausschließen de Hirsch, Katrina (2) Wert ausschließen Aeby, Sandrine (1) Wert ausschließen Aghababian, Valérie (1) Wert ausschließen Aguilar Isaías, Yolanda Angélica (1) Wert ausschließen Aguilar Isaías, Yolanda Angélica (1) Wert ausschließen Aimar, Damien (1) Wert ausschließen Am Zehnhoff-Dinnesen, Antoinette (1) Wert ausschließen Andrews, Timothy J. (1) Wert ausschließen Bader, Christina (1) Wert ausschließen Balota, David A. (1) Wert ausschließen Barra, Vincent (1) Wert ausschließen Baumert, Andreas (1) Wert ausschließen Beaton, Alan (1) Wert ausschließen Ben A. M. Maassen (1) Wert ausschließen Berlin, Rudolf (1) Wert ausschließen Blachman, Benita A. (1) Wert ausschließen Blazevic, Pierre (1) Wert ausschließen Bosman, Anna M. T. (1) Wert ausschließen Bourque, Jimmy (1) Wert ausschließen Breitkopf, Katharina (1) Wert ausschließen Brinkhaus, Moti (1) Wert ausschließen Britt E. Hakvoort (1) Wert ausschließen Brunswick, Nicola (1) Wert ausschließen Burchert, Frank (1) Wert ausschließen Burkhardt, Jana (1) Wert ausschließen Chabanal, Damien (1) Wert ausschließen Chanier, Thierry (1) Wert ausschließen Clermont-Ferrand 2 (1) Wert ausschließen Daseking, Monika (1) Wert ausschließen De Mornay Davies, Paul (1) Wert ausschließen Delion, Pierre (1) Wert ausschließen Denis, Constance (1) Wert ausschließen Dierkens-Dopchie, N. (1) Wert ausschließen Dita Janderková (1) Wert ausschließen Dorison, Catherine (1) Wert ausschließen Dupuis, Gilles (1) Wert ausschließen Eberhard Karls Universität Tübingen (1) Wert ausschließen Elbeheri, Gad (1) Wert ausschließen Eliez, Stephan (1) Wert ausschließen Ellie R. H. van Setten (1) Wert ausschließen Everatt, John (1) Wert ausschließen Fellus, Olga (1) Wert ausschließen Fischer, Wolfgang (1) Wert ausschließen Flem Mæland, Annlaug (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (39) Wert ausschließen Persée (22) Wert ausschließen PERSEE Program (CrossRef) (15) Wert ausschließen Diss online (14) Wert ausschließen CAIRN (CrossRef) (12) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (9) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (8) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (7) Wert ausschließen John Libbey Eurotext (CrossRef) (6) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (5) Wert ausschließen Consortium Erudit (CrossRef) (5) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (5) Wert ausschließen Médecine et Hygiène (CrossRef) (4) Wert ausschließen Hogrefe Publishing Group (CrossRef) (3) Wert ausschließen theses.fr (3) Wert ausschließen American Psychological Association (APA) (CrossRef) (2) Wert ausschließen University of Bern (CrossRef) (2) Wert ausschließen Weimar Bauhaus University: Digital Collectoins (2) Wert ausschließen Czech Moravian Psychological Society (CrossRef) (1) Wert ausschließen Deutsches Textarchiv (1) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (1) Wert ausschließen EMH Swiss Medical Publishers, Ltd. (CrossRef) (1) Wert ausschließen European Scientific Institute, ESI (CrossRef) (1) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (1) Wert ausschließen Georg Thieme Verlag KG (CrossRef) (1) Wert ausschließen ISPA - Instituto Universitario (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (1) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (1) Wert ausschließen McGill University Library and Archives (CrossRef) (1) Wert ausschließen OpenEdition (CrossRef) (1) Wert ausschließen The Canadian Society for the Study of Education/La Societe canadienne pour l'etude de l'education (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Oslo Library (CrossRef) (1) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less