Skip to contents

  1. Walser-Bürgler, Isabella [Author]

    Lernen von und mit Comenius : didaktische Überlegungen zum Einsatz des Orbis sensualium pictus als neulateinische Originallektüre

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    2021

    Published in: Forum Classicum ; 64(2021), 3, Seite 171-183

  2. Walser-Bürgler, Isabella [Author]

    [Rezension von: Stylianos Chronopoulos, Felix K. Maier, Anna Novokhatko (Hrsg.), Digitale Altertumswissenschaften: Thesen und Debatten zu Methoden und Anwendungen]

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    09.08.2021

    Published in: H-Soz-Kult ; (2021) vom: 9. Aug.

  3. Walser-Bürgler, Isabella

    Gustav Freytags lateinische Qualifikationsschriften De initiis scenicae poesis apud Germanos (1838) und De Hrosuitha poetria (1839) : Vorarbeiten zu Freytags kulturgeschichtlichem, nationalpädagogischem und literarischem Programm : Vorarbeiten zu Freytags kulturgeschichtlichem, nationalpädagogischem und literarischem Programm

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Walter de Gruyter GmbH, 2022

    Published in: Scientia Poetica

  4. William, William; Marsico, Clementina; Schaffenrath, Florian; Subaric, Lav; Walser, Isabella

    Neo-Latin: Literature

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Brill, 2019

    Published in: The Year’s Work in Modern Language Studies

  5. Barton, William; Marsico, Clementina; Schaffenrath, Florian; Subaric, Lav; Walser, Isabella

    Neo-Latin: Literature

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Brill, 2017

    Published in: The Year’s Work in Modern Language Studies